Profitul Yahoo a urcat cu 50,8% în trimestrul doi

Profitul net al Yahoo a crescut cu 50,8% în trimestrul al doilea, la 213,3 milioane de dolari, peste estimările analiştilor, însă veniturile au fost sub aşteptări, din cauza scăderii cheltuielilor companiilor pe publicitate, determinând scăderea acţiunilor companiei cu peste 6%.

Urmărește
20 afișări
Imaginea articolului Profitul Yahoo a urcat cu 50,8% în trimestrul doi

Profitul Yahoo a urcat cu 50,8% în trimestrul doi (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Veniturile sub aşteptări ridică noi semne de întrebare în privinţa eforturilor Yahoo de a-şi consolida trendul de creştere a vânzărilor, dar şi în ceea ce priveşte situaţia de pe piaţa publicităţii pe internet.

Deşi compania a reuşit să-şi îmbunătăţească atât profitul, cât şi marja de câştig, investitorii şi directorii s-au concentrat pe partea de venituri.

Directorul general al Yahoo, Carol Bartz, a declarat că principalul obiectiv al companiei este majorarea veniturilor, strategia fiind de a adăuga tot mai multe servicii video şi de socializare online pentru a atrage cât mai mulţi utilizatori.

Veniturile totale ale Yahoo au crescut uşor în trimestrul al treilea faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, de la 1,57 miliarde de dolari la 1,6 miliarde de dolari, iar profitul net a urcat de la 141,4 milioane de dolari la 213,3 milioane de dolari.

Venitul net însă, care exclude vânzările derulate împreună cu site-uri partenere, a fost de 1,13 miliarde de dolari, în timp ce analiştii estimau 1,16 miliarde de dolari.

Acţiunile Yahoo au scăzut cu 6,1% în tranzacţiile futures derulate pe piaţa Nasdaq după închiderea şedinţei de marţi şi prezentarea rezultatelor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici