Profitul Yahoo a urcat, însă veniturile din publicitate au scăzut puternic

Profitul net al Yahoo! a crescut cu 7,4% în trimestrul al doilea, la 141 milioane de dolari, de la 131,2 milioane de dolari în perioada similară a anului trecut, în timp ce veniturile au coborât cu 13%, la 1,57 miliarde de dolari, din cauza scăderii puternice a încasărilor din publicitate.

Urmărește
21 afișări
Imaginea articolului Profitul Yahoo a urcat, însă veniturile din publicitate au scăzut puternic

Profitul Yahoo a urcat, însă veniturile din publicitate au scăzut puternic (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Compania a arătat că veniturile din publicitate online au scăzut cu 14% în perioada aprilie-iunie, comparativ cu trimestrul al doilea din 2008, în timp ce încasările din publicitate pe internet distribuită prin intermediul motorului de căutare au coborât cu 15%.

Veniturile Yahoo! s-au încadrat în estimările analiştilor, iar profitul a depăşit cifrele vehiculate pe Wall Street.

Prognoza de venituri şi profit înaintată de companie pentru trimestrul al treilea se plasează sub aşteptările pieţei.

Acţiunile Yahoo! au închis şedinţa de tranzacţionare de marţi pe bursa de la New York în scădere cu 3,2%.

Compania a prezentat rezultatele pe trimestrul al doilea simultan cu lansarea unei noi pagini principale, redesenate, gândită pentru a atrage utilizatorii care se orientează către marile reţele de socializare online, precum Facebook şi Twitter.

Yahoo! este al doilea mare motor de căutare de pe piaţa Statelor Unite, cu o cotă de 19,6%, potrivit comScore. Google este liderul acestui segment, controlând circa 70% din piaţă, iar Microsoft ocupă locul al treilea, cu o "felie" de 8,4%.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici