Veniturile companiei au coborât în 2010 cu 8,4%, la 716,9 milioane euro, se arată într-un raport al grupului elen OTE, acţionarul majoritar al operatorului.
Costurile cu programul de disponibilizări voluntare au crescut totodată de aproape trei ori, la 24,2 milioane euro, de la 8,6 milioane euro în anul anterior.
În 2009, compania raporta venituri de 782,5 milioane euro şi un profit EBITDA (înainte de dobânzi, taxe, depreciere şi amortizare) de 252,5 milioane euro.
Numărul de abonamente a crescut uşor, ajungând la 4,7 milioane la finele anului, datorită performanţelor bune pe broadband şi servicii TV, potrivit unui comunicat al Romtelecom.
Pe segmentul de telefonie fixă, numărul liniilor s-a redus cu 5,8%, la 2,6 milioane, în timp ce abonamentele de internet broadband au depăşit un milion de unităţi, în urcare cu 23% faţă de 2009.
Numărul clienţilor a depăşit un milion şi pe televizune prin satelit (DTH Dolce), în urcare cu 15,7%.