Quinn Donato, Coca Cola, la iCEE.fest: Consumatorii n-ar fi deranjaţi dacă 75% dintre mărci dispar | FOTO

Quinn Donato a vorbit vineri, în a doua zi a iCEE.fest: UPGRADE 100, despre ”Strategiile de conţinut pentru branduri” şi a remarcat faptul că majoritatea consumatorilor ar fi indiferenţi la dispariţia a 75% dintre mărcile care există pe piaţă.

Urmărește
188 afișări
Imaginea articolului Quinn Donato, Coca Cola, la iCEE.fest: Consumatorii n-ar fi deranjaţi dacă 75% dintre mărci dispar | FOTO

Quinn Donato, Coca Cola, la iCEE.fest: Consumatorii n-ar fi deranjaţi dacă 75% dintre mărci dispar

Donato gestionează Connections Marketing Strategy pentru compania Coca-Cola pentru Centrul şi Estul Europei.

Prezentarea reprezentantei de la Coca Cola a ţinut să vorbească despre marketing în vremurile controverselor: ”nu mai deosebim care ştiri sunt false şi care sunt reale câtă vreme tot ce contează este ca o informaţie să creeze controversă”.

În realitate, potrivit datelor oferite de Donato, ”oamenilor nu le-ar păsa dacă 75% din brandurile existente ar dispărea şi chiar 76%dintre marcile FMCG (fast moving consumer goods) nu supravieţuiesc primului an pe piaţă”.

”Ce nu se schimbă sunt convingerile oamenilor şi lucrurile în care cred. Acestor aspecte încercăm să ne adresăm”, a explicat Quinn Donato care a inclus între cazurile prezentate drept exemple pentru cele patru repere pe care le impune compania (memorabil, emoţional, remarcabil, personal) şi campanii desfăşurate în România. Exemplul cel mai bun a fost imaginea pusă în circulaţie de companie în timpul referendumului pentru modificarea Constituţiei, care avea în vedere precizarea explicită a posibilităţii căsătoriei exclusiv între bărbat şi femeie. Cuplurile de sticle de băuturi răcoritoare însoţite de sloganul #acelaşisentiment (#samefeeling), care înregistrat un reach de peste 2 milioane de persoane şi pentru cele 4 milioane de apariţii în feedul de facebook adunând 125 de mii de reacţii dintre care 55% au fost de sentimente pozitive.

iCEE.fest: UPGRADE 100 are loc la Grand Cinema & More din Bucureşti pentru al 8-lea an consecutiv, cu sprijinul Orange, Nissan, George/ BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, SalesForce, MedLife, Majoritas Academy şi a altor susţinători.

iCEE.fest, Interactive Central and Eastern Europe, festivalul cunoscut pentru că aduce în România toate marile companii globale din digital, încă din 2012, îşi schimbă numele şi vine cu un nou concept, începând din acest an: UPGRADE 100.

Peste 130 de experţi în digital şi tech, autori ai unor lucrări de specialitate în domeniu dar şi speakeri profesionişti din domeniul transformării digitale vor fi prezenţi în România, festivalul aşteptând peste 4.000 de participanţi (dintre care aproape o treime din afara ţării), anunţă organizatorii.

 

iCEE.fest: Upgrade 100 a asigurat pentru ediţia din 2019 nu mai puţin 11 linii de conţinut distincte. Unor linii ca disruptive innovation, advertising & marcom, creativity & VR/AR experiential, ecommerce & retail, digtal content & adtech, fintech & emoney, ehealth & medtech, tech & democracy, startups & investments, li s-au adăugat noi teme, ca AI & robotics şi video gaming & entertainment

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici