- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (14.06.2019, 17:17)
- Razvan Tupa
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Quinn Donato, Coca Cola, la iCEE.fest: Consumatorii n-ar fi deranjaţi dacă 75% dintre mărci dispar | FOTO
Quinn Donato a vorbit vineri, în a doua zi a iCEE.fest: UPGRADE 100, despre ”Strategiile de conţinut pentru branduri” şi a remarcat faptul că majoritatea consumatorilor ar fi indiferenţi la dispariţia a 75% dintre mărcile care există pe piaţă.
Urmărește
188 afișări
Quinn Donato, Coca Cola, la iCEE.fest: Consumatorii n-ar fi deranjaţi dacă 75% dintre mărci dispar
Donato gestionează Connections Marketing Strategy pentru compania Coca-Cola pentru Centrul şi Estul Europei.
Prezentarea reprezentantei de la Coca Cola a ţinut să vorbească despre marketing în vremurile controverselor: ”nu mai deosebim care ştiri sunt false şi care sunt reale câtă vreme tot ce contează este ca o informaţie să creeze controversă”.
În realitate, potrivit datelor oferite de Donato, ”oamenilor nu le-ar păsa dacă 75% din brandurile existente ar dispărea şi chiar 76%dintre marcile FMCG (fast moving consumer goods) nu supravieţuiesc primului an pe piaţă”.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Elon Musk se implică tot mai mult în conflictele globale: După discuția cu Zelenski și Trump, miliardarul s-a întâlnit într-o locație secretă cu ambasadorul Iranului la ONU
-
S-a câştigat marele premiu de aproape 10 milioane de euro la Loto 6 din 49. Unde a fost jucat biletul câştigător
-
România cumpără rachete Mistral într-o achiziţie în comun cu alte state, cu bani de la UE, prin programul EDIRPA
-
Ford Otosan a oprit azi producţia la uzina de la Craiova din cauza Electrocentrale Craiova. Pierderi estimate la peste 40 mil. Euro
”Ce nu se schimbă sunt convingerile oamenilor şi lucrurile în care cred. Acestor aspecte încercăm să ne adresăm”, a explicat Quinn Donato care a inclus între cazurile prezentate drept exemple pentru cele patru repere pe care le impune compania (memorabil, emoţional, remarcabil, personal) şi campanii desfăşurate în România. Exemplul cel mai bun a fost imaginea pusă în circulaţie de companie în timpul referendumului pentru modificarea Constituţiei, care avea în vedere precizarea explicită a posibilităţii căsătoriei exclusiv între bărbat şi femeie. Cuplurile de sticle de băuturi răcoritoare însoţite de sloganul #acelaşisentiment (#samefeeling), care înregistrat un reach de peste 2 milioane de persoane şi pentru cele 4 milioane de apariţii în feedul de facebook adunând 125 de mii de reacţii dintre care 55% au fost de sentimente pozitive.
iCEE.fest: UPGRADE 100 are loc la Grand Cinema & More din Bucureşti pentru al 8-lea an consecutiv, cu sprijinul Orange, Nissan, George/ BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, SalesForce, MedLife, Majoritas Academy şi a altor susţinători.
iCEE.fest, Interactive Central and Eastern Europe, festivalul cunoscut pentru că aduce în România toate marile companii globale din digital, încă din 2012, îşi schimbă numele şi vine cu un nou concept, începând din acest an: UPGRADE 100.
Peste 130 de experţi în digital şi tech, autori ai unor lucrări de specialitate în domeniu dar şi speakeri profesionişti din domeniul transformării digitale vor fi prezenţi în România, festivalul aşteptând peste 4.000 de participanţi (dintre care aproape o treime din afara ţării), anunţă organizatorii.
iCEE.fest: Upgrade 100 a asigurat pentru ediţia din 2019 nu mai puţin 11 linii de conţinut distincte. Unor linii ca disruptive innovation, advertising & marcom, creativity & VR/AR experiential, ecommerce & retail, digtal content & adtech, fintech & emoney, ehealth & medtech, tech & democracy, startups & investments, li s-au adăugat noi teme, ca AI & robotics şi video gaming & entertainment
Citește pe alephnews.ro: Trump îl numește pe Robert F. Kennedy Jr. în funcția de Secretar al Sănătății al SUA
Citește pe www.zf.ro: Piaţa muncii dă în clocot: Încă un domeniu a fost cucerit de inteligenţa artificială
Citește pe www.zf.ro: Black Friday sparge toate recordurile. Sute de milioane de lei până la această oră
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Copiii Adrianei Bahmuțeanu nu vor să o vadă! Ce a descoperit Protecția Copilului în telefoanele micuților
CANCAN.RO
Cine este și cu ce se ocupă Mihaela, văduva lui Silviu Prigoană. Are trei copii și s-a mutat de la Sibiu la București pentru omul de afaceri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:58
-
ieri, 22:46