Raiffeisen vrea să îşi dubleze în următorul an şi jumătate portofoliul Premium, la 40.000 de clienţi

Raiffeisen Bank urmăreşte dublarea portofoliului de clienţi Premium în următorul an şi jumătate, de la 20.000 la 40.000 de clienţi, a anunţat, joi, vicepreşedintele pe Divizia de retail a băncii, Vladimir Kalinov.

Urmărește
5 afișări

"Pe piaţă vedem un potenţial de aproximativ 100.000 de clienţi. Astăzi noi avem în jur de 20.000 de clienţi şi vrem să ajungem la 40.000 într-un an, un an şi jumătate", a spus Kalinov.

Directorul Diviziei de Privat Banking, Catherine McGrath, a precizat că activele manageriate pentru cei 20.000 de clienţi din categoria Premium însumează 480 milioane euro, plasamentele reprezentând în principal depozite bancare.

Programul Premium Banking se adresează clienţilor cu disponibilităţi investiţionale semnificativ mai mici decât cele de la Privat Banking, putând începe de la plasamente de 15.000 euro. În categoria Premium se încadrează şi persoanele care obţin încasări lunare regulate de minimum 2.000 euro şi le sunt virate prin contul curent de la Raiffeisen Bank.

Potrivit lui Kalinov, în această categorie se înscriu medici, profesori, avocaţi şi seniori manageri în companii relativ mari.

"Este un program care se adresează persoanelor preocupate de propria carieră şi nu au timp să managerieze banii lor", a mai spus Kalinov.

Potrivit profilului realizat de bancă, o pondere importantă în rândul acestor clienţi o au persoanele cu vârste cuprinse între 25 şi 55 de ani, din oraşe cu peste 100.000 de locuitori.

Raiffeisen pune la dispoziţia clientului Premium un bancher personal, care oferă consultanţă financiară completă, dar mai puţin sofisticată decât serviciile personalizate de la nivelul Privat Banking.

Banca Raiffeisen a deschis joi, în Bucureşti, o unitate dedicată clienţilor Premium, fiind cea de-a patra astfel de sucursală, după Piteşti, Braşov şi Constanţa.

Banca va avea alte unităţi specializate în Iaşi şi Timişoara, iar în 71 de sucursale există deja spaţii special amenajate şi delimitate pentru clienţii Premium.

Profitul net al Raiffeisen Bank România a crescut anul trecut cu 12%, la 83 milioane euro, în principal datorită reducerii la jumătate a cheltuielilor cu provizioanele, la 48 milioane euro, de la 88 milioane euro în 2009. La sfârşitul anului trecut, valoarea totală a activelor băncii era de 5,11 miliarde de euro, în creştere cu 9% faţă anul precedent.

Raiffeisen Bank România este controlată de RBI.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici