- Home
- Economic
- FRANKFURT, (22.08.2012, 17:01)
- Vlad Popescu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Răspunsul BMW la preluarea Ducati de către Audi: Motoscutere puternice, rapide, de la 11.100 euro
BMW, cu tradiţie în domeniul producţiei de motociclete puternice, a lansat o serie de motoscutere atractive pentru cei care circulă în aglomeraţia din mediul urban, cu preţuri de la 11.100 euro, ca răspuns la intrarea Audi pe piaţa vehiculelor pe două roţi prin achiziţia Ducati.
Urmărește
288 afișări
Răspunsul BMW la preluarea Ducati de către Audi: Motoscutere puternice, rapide, de la 11.100 euro
BMW revine la motoscutere la nouă ani după ce a oprit producţia modelului C1, care era acoperit pentru a feri clientul de precipitaţii, potrivit Bloomberg.
Grupul german propune pe piaţa scuterelor o linie de modele puternice, rapide şi confortabile, cu opţiuni precum încălzire pentru şezut şi manşoanele ghidonului.
"Noile scutere ne oferă o oportunitate uriaşă de vânzări", a declarat directorul de vânzări al diviziei de motociclete BMW, Heiner Faust.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Ideea este de a atrage clienţi denumiţi de companie "adormiţi", adică posesori de automobil care au deţinut "motoare" în tinereţe.
"Scuterele maxi sunt produse ideale pentru a activa aceşti clienţi", a afirmat Faust.
Prin lansarea gamei de scutere, BMW caută să se distanţeze de Ducati. Producătorul italian de motociclete, considerat de entuziaşti echivalentul pe două roţi al Lamborghini, este înclinat către cel mai scump segment al pieţei, cu modele scumpe şi puternice.
BMW construieşte motociclete de la începutul secolului XX, primul model datând din 1923 - cu cinci ani înainte de lansarea primului automobil al companiei bavareze.
Audi, divizia de lux a grupului Volkswagen, a cumpărat Ducati în luna iulie pentru 860 milioane euro şi a început să promoveze asocierea cu marca italiană pentru a sublinia latura sport a autoturismelor produse.
Vânzările de vehicule cu motor pe două roţi au scăzut în Europa cu 38% în ultimii cinci ani, la 1,72 milioane de motociclete şi mopede în 2011, potrivit datelor Asociaţiei Europene a Constructorilor de Motociclete. În prima jumătate a acestui an, piaţa s-a contractat cu 13% faţă de perioada corespunzătoare a anului trecut.
Vânzările de motocociete ale BMW, inclusiv marca Husqvarna, au scăzut cu 4,2% în timestrul al doilea, însă divizia este încă foarte profitabilă, cu o marjă de 11,7% din vânzări, uşor peste randamentul diviziei de automobile, care a avut o marjă de 11,6%.
Astfel, pentru a inversa declinul vânzărilor şi pentru a se adresa unei noi categorii de clienţi, BMW a lansat scuterele C600 Sport şi C650 GT, disponibile în Europa din luna iulie. Ambele modele au motoare capabile de 60 de cai-putere, cu transmisie automată, care pot atinge o viteză maximă de 175 kilometri pe oră.
C600 Sport, cel mai ieftin scuter BMW, poate accelera de la zero la 100 kilometri pe oră în 7,1 secunde, mai repede decât un automobil BMW Seria 3. Scuterul are un preţ de pornire de 11.100 euro pe piaţa germană, cu 1.250 euro mai mult decât autoturismul Volkswagen Up!, din clasa compactă.
BMW estimează că va vinde cel puţin 10.000 de scutere anul viitor, reprezentând 9% din volumul vânzărilor de motociclete înregistrat de companie în 2011.
Pentru 2014, compania germană a planificat lansarea unui scuter cu propulsie electrică, denumit "C evolution", care va fi echipat cu acelaşi tip de baterie ca modelul auto electric i3 pregătit de BMW pentru anul 2013.
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe