Măsurile luate de Credit Europe Bank pentru clienţii afectaţi de criza provocată de coronavirus

Publicat: 19 03. 2020, 17:33
Actualizat: 02 12. 2021, 12:16

În cazul clienţilor persoane fizice care deţin credite ipotecare şi sunt afectaţi direct de epidemia de COVID-19 cu privire la plata ratelor, Credit Europe Bank oferă soluţii de la caz la caz, în baza cererilor, iar clienţii sunt informaţi de bancă de paşii şi documentaţia necesară pentru fiecare solicitare primită.

Credit Europe Bank recomandă totodată clienţilor utilizarea canalelor online alternative (cum ar fi Internet Banking) pentru a evita deplasarea la unităţile CEB unde este permisul accesul a maximum 3 clienţi în acelaşi timp în contextul dat şi apelarea serviciului de call center CEBLine la 0801.000.000 (număr apelabil din reţeaua Telekom România) sau 0750.000.000 (număr apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, inclusiv internaţional), disponibil non-stop.