Războiul cataloagelor: IKEA şi kika au pornit ofensiva în promovare pentru revitalizarea vânzărilor
Cei mai mari retaileri străini de mobilă de pe piaţa locală, IKEA şi kika, merg pe o strategie de promovare bazată pe cataloage de prezentare în această toamnă, pentru care investesc cumulat peste 1,5 mil. euro.
Războiul cataloagelor: IKEA şi kika au pornit ofensiva în promovare pentru revitalizarea vânzărilor (Imagine: SIlviu Matei/Mediafax Foto)
Mare parte din retailerii de mobilă au cataloage de prezentare a produselor însă doar IKEA şi kika le distribuie în număr mare atât în Bucureşti, cât şi în împrejurimi.
Dacă IKEA şi-a axat întreaga promovare pe catalog încă de la intrarea pe piaţa locală, distribuind aproape 1 milion de cataloage, recent şi kika şi-a lansat primul catalog, în 300. 0000 de exemplare.
"Acest catalog este cu mult mai complex faţă de pliantele obişnuite. De asemenea, lansarea acestui catalog aduce cu sine un "aer proaspăt" al brandului kika", a spus Lars Lund, country manager al kika România, care a precizat că retailerul a investit 0,3 mil. euro în acest catalog. Acesta a fost distribuit în Bucureşti şi în zonele limitrofe.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Vlad Pascu a fost condamnat la 10 ani de închisoare pentru accidentul din 2 mai. În accident au murit doi tineri. Decizia nu este definitivă
-
Scandal între vecini în Capitală: Bătrân agresiv, imobilizat de poliţişti. Surse: Cel agresat ar fi David Popovici
-
WhatsApp spune că jurnaliştii şi membrii societăţii civile au fost ţinta unui spyware israelian
Citeşte mai multe despre concurenţa dintre IKEA şi kika pe www.zf.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO