RCS & RDS continuă strategia agresivă de achiziţii pe piaţa de cablu. Cabliştii mici se predau unul câte unul. Tranzacţii de peste 10 milioane de euro

Gigantul controlat de Zoltan Teszari a cumpărat direct sau prin firme apropiate circa 100.000 de clienţi din 2014 până în prezent.

Urmărește
1179 afișări
Imaginea articolului RCS & RDS continuă strategia agresivă de achiziţii pe piaţa de cablu. Cabliştii mici se predau unul câte unul. Tranzacţii de peste 10 milioane de euro

RCS & RDS continuă strategia agresivă de achiziţii pe piaţa de cablu. Cabliştii mici se predau unul câte unul. Tranzacţii de peste 10 milioane de euro (Imagine: Gabriel Petrescu/Mediafax Foto)

RCS & RDS, liderul pieţei locale de cablu TV, continuă să execute strategia agresivă de expansiune desenată de fondatorul său antreprenorul Zoltan Teszari din Oradea, bilanţul tranzacţiilor - realizate în mare parte prin firme apropiate grupului - urcând la aproape 100.000 de clienţi noi de la începutul anului 2014 până în prezent, au de­clarat pentru ZF mai multe surse din in­dustrie.

Compania ar fi plătit peste 10 milioane euro pentru aceste achiziţii.

„Cea mai recentă achiziţie este compa­nia Pan Electro SRL, care are clienţi în judeţele Călăraşi şi Ialomiţa. RCS & RDS a preluat 14.000 de abonaţi pentru 2 mili­oane de euro, plus TVA“, a declarat pen­tru ZF o sursă de pe piaţă. Pan Electro avea puţin peste 10.000 de abonaţi a decla­rat pentru ZF o altă sursă din industrie, care a confirmat, de asemenea, preluarea.

Citeşte mai multe despre strategia de achiziţii a RCS&RDS pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici