Realizatorii brandului de ţară au uitat de Internet, domeniul "carpathian garden" fiind înregistrat de către un particular

O companie de soft din Bucureşti a reuşit să înregistreze două site-uri care conţin elemente din noul slogan al brandului de ţară cu opt zile înainte ca acesta să fie lansat oficial. Ministerul Dezvoltarii Regionale şi Turismului a cheltuit 900 000 euro pentru brandul de ţară dar a uitat să îl înregistreze pe Internet, în conditiile în care sloganul "explore the carpathian garden" va beneficia de o campanie publicitară internatională, informează HotNews.ro.

Urmărește
80 afișări
Imaginea articolului Realizatorii brandului de ţară au uitat de Internet, domeniul "carpathian garden" fiind înregistrat de către un particular

Realizatorii brandului de ţară au uitat de Internet, domeniul "carpathian garden" fiind înregistrat de către un particular

carpathiangarden.ro este înregistrat de CROSSBYTE SOLUTIONS SRL companie deţinută de Cristian Gherghe. Pe domeniul .com, pagina carpathiangarden.com a fost înregistrată tot pe 21 iulie de către acelaşi Cristian Gherghe.

Cristian Gherghe susţine că a înregistrat site-ul după ce a vazut, pe 21 iulie, că "explore the carpathian garden" va fi noul slogan al brandului turistic. Informaţia despre noul slogan a fost publicată de presă abia pe 28 iulie, prin urmare nu e clar cum a aflat înaintea tuturor despre slogan. Cristian Gherghe mai spune şi că ar dori să dezvolte site-ul într-un portal de promovare a turismului. Acesta a mai menţionat că va ceda gratuit domeniul dacă Ministerul îi va solicita asta şi că nu doreşte să vândă ministerului site-ul.

Citeşte mai multe despre brandul de ţară pe www.hotnews.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici