Reduceri de până la 50% la Târgului de Turism, care îşi deschide porţile la Romexpo

Reducerile pentru pachetele de servicii achiziţionat pe durata Târgului de Turism, care îşi deschide porţile, joi, la Romexpo, ajung până la 50%, spune Alin Burcea, preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism.

Urmărește
877 afișări
Imaginea articolului Reduceri de până la 50% la Târgului de Turism, care îşi deschide porţile la Romexpo

Reduceri de până la 50% la Târgului de Turism, care îşi deschide porţile la Romexpo

Târgul, care se desfăşoară în perioada 16 – 19 februarie, reuneşte 250 de agenţii de turism şi tour-operatori din 14 ţări (Austria, Bulgaria, Egipt, Croaţia, Federaţia Rusă, Grecia, Israel, Moldova, Palestina, Polonia, Republica Dominicană, România, Turcia şi Ungaria) şi din România.

”Din punct de vedere al trendului, destinaţia principală este Spania, cu o ofertă foarte bogată. Se pleacă în Spania de peste tot, din Bucureşti, Cluj, Iaşi, Timişoara, Craiova. Iar Bulgaria continuă să fie în top. Toate agenţiile de turism vând bine Bulgaria. Am început să avem, în Albena, probleme de stop sales. Cred că din aprilie, vor fi probleme cu rezervările la hotelurile de pe litoralul bulgăresc. Chiar şi Turcia, cu Antalya, este căutată, nu mai există o temere aşa ca anul trecut”, spune Alin Burcea, preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România (ANAT).

Acesta a precizat, pentru MEDIAFAX, că Spania a luat locul Turciei în topul preferinţelor românilor, deoarece este percepută ca o destinaţie sigură. Pe de altă parte, veniturile românilor au crescut în utimul an şi bugetul alocat pentru vacanţe s-a mărit.

“În Spania poţi cumpăra un sejur la patru stele, cu aceeaşi bani cu care te duci în Turcia la cinci stele. Însă este o destinaţie sigură, iar, în special familiile cu copii pun mare accent pe acest lucru“, a declarat Alin Burcea, pentru MEDIAFAX.

Pe durata târgului, agenţiile de voiaj se întrec în oferte pentru a-şi creşte vânzările. Anul trecut vânzările agenţiilor de voiaj în cadrul târgului s-au ridicat la zece miliaone de euro, conform preşedintelui ANAT.

De exemplu, TUI TravelCenter a pregătit, pentru Târgului de Turism reduceri de până la 45% şi oferte speciale pentru toate destinaţiile interne şi externe. Turiştii TUI TravelCenter vor beneficia de discounturi atât pentru destinaţiile de schi, destinaţiile exotice, programele festive de Paşte cât şi pentru vacanţele estivale ale lui 2017.

“Românii îşi rezervă tot mai din timp vacanţele, avem din ce în ce mai multe rezervări Early Booking în ultimii ani. Ca urmare, ianuarie şi februarie au devenit luni de vârf ale vânzărilor de vacanţe, impulsionate de discounturile consistente, de până la 45% şi de posibilitatea de a alege din cele mai bune oferte existente pe piaţă”, susţine Cosmin Marinof, director naţional de vânzări TUI TravelCenter/Eurolines.

De asemenea, românii încep să pună un mare accent pe siguranţa vacanţei şi aleg, cu grijă, agenţiile sau site-urile de rezervări cărora le dau banii în avans sau pe tot sejurul, mai ales după ultimele evenimente şi insolvenţe din piaţă.

“La TUI TravelCenter, în acest an, avem o creştere de peste 30 % a vânzărilor în perioada de Early Booking faţă de anul trecut. Campania Discover Your Smile – campania vacanţelor de vis lansată de TUI TravelCenter – se derulează până pe 30 aprilie 2017 şi oferă vacanţe cu discounturi de până la 45%. Sunt multe locaţii/hoteluri din destinaţii interne şi externe, care deja sunt în “stop sale” pentru perioadele de vârf de sezon (20 iunie-10 iulie şi 20 august-10 septembrie, un exemplu fiind Alexandra Beach din Thassos). La standul TUI TravelCenter de la Târg, turiştii au posibilitatea să-şi rezerve cu doar 99 euro avans oricare din vacanţele charter pe care le organizăm în Grecia, Spania şi Turcia”, arată Marinof.

Destinaţiile cele mai cerute sunt Grecia (Thassos, Halkidiki, Creta, Rhodos, Corfu, Zakinthos), Spania (Tenerife, Gran Canaria şi Mallorca). Litoralul bulgăresc şi cel românesc, dar şi destinaţiile exotice sunt şi ele în topul preferinţelor.

O creştere consistentă a vânzărilor se remarcă şi în ceea ce priveşte pachetele de servicii turistice pentru vacanţele în România.

 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici