Regele Centrului Vechi. Povestea afacerii care a cucerit inima Bucureştiului

Centrul Vechi a devenit cel mai important pol de petrecere a timpului liber pentru toţi bucureştenii, generând afaceri de aproximativ 150 de milioane de euro. În acest context, primul om de afaceri care a mizat pe Centrul Vechi cu cinci ani în urmş, Dragoş Petrescu, defineşte 2010 ca fiind un "an senzaţional". Cum a procedat cel care a mizat pe bere, pe mâncarea ieftină şi pe centrul vechi al Bucureştiului pentru a da lovitura?

Urmărește
60 afișări
Imaginea articolului Regele Centrului Vechi. Povestea afacerii care a cucerit inima Bucureştiului

Regele Centrului Vechi. Povestea afacerii care a cucerit inima Bucureştiului (Imagine: www.businessmagazin.ro)

Nu ştiu ce are de gand: mi-a zis că o să bage câteva sute de mii de euro şi o să facă acolo cel mai mare restaurant al lui, cu 400 de locuri sau aşa ceva." Eram la telefon cu o prietenă care tocmai vorbise cu Dragoş Petrescu, fondatorul City Grill. Era la începutul anului 2005, cand tonul neîncrezator al interlocutoarei mele era clar influenţat de modul în care Centrul Vechi arăta atunci: un loc plin de locatari ilegali, întunecos, murdar, cu străzile sparte, plin de câini vagabonzi şi mirosuri incerte. Un loc pe unde nu era prea sigur să mergi nici ziua, ca să nu mai zicem la caderea întunericului.

La vremea aceea, erau în Centrul Vechi câteva cluburi - Fire, Backstage -, câteva baruri precum Club A sau Jukebox şi cafeneaua Amsterdam, deschisă cu mult curaj de un olandez, Jerry van Schaik. La câteva zile distanţă, am trecut pe Calea Victoriei şi am facut un scurt ocol să văd unde urma să investeasca Dragos Petrescu 300.000 de euro. Am găsit nişte schele acoperite cu o pancartă mare pe care scria "Noi deschidem zona".

Citeşte mai multe despre regele centrului vechi pe www.businessmagazin.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici