- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Renault alocă 40% din bugetul de promovare în Clio şi Megane
Renault România, reprezentanţa locală a constructorului auto francez Renault, va investi 40% din bugetul de promovare din acest an în modelele Clio şi Megane, acestea putând susţine tendinţa ascendentă a cotei de piaţă din ultimele luni şi recuperarea punctelor procentuale pierdute.
Renault alocă 40% din bugetul de promovare în Clio şi Megane (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Nu avem un obiectiv în ceea ce priveşte poziţia în clasamentul mărcilor sau privind cota de piaţă în acest an, deoarece piaţa totală este greu de evaluat. Suntem foarte mulţumiţi cu ceea ce se întâmplă acum, deoarece am început să recuperăm cotă de piaţă", a declarat, joi seară, agenţiei MEDIAFAX, directorul comercial al Renault, Fabrice Cambolive, fiind prezent la un eveniment organizat pentru a prezenta presei gama Renault Clio.
Renault a vândut 4.332 maşini în primele cinci luni (-48,5%), echivalentul unei cote de piaţă de 7,5%, în urcare cu 1,1 puncte faţă de intervalul ianuarie-mai al anului trecut.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
Adrian Sârbu: Ştii cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot şi cauţi Trump pe buletin. Cu Nicu şi Marcel rămâne cum am stabilit
-
Ciucă: Al doilea zbor privat plătit de Nordis pentru Ciolacu, acum la Madrid. Menţin apelul să se retragă
-
Donald Trusk avertizează că ameninţarea unui război global este „serioasă şi reală”
Anul trecut Renault a avut o cotă de piaţă de 7,1% şi s-a poziţionat pe locul al treilea în clasamentul mărcilor de import, după numărul de unităţi vândute.
Spre comparaţie, în 2007 Renault avea o cotă de piaţă de 9,3% şi a fost liderul mărcilor de import.
"Nu vrem să facem volume mari, vrem să investim în Megane şi Clio şi să ne poziţionăm bine pe piaţă pentru ce a mai rămas din 2009 şi pentru 2010. (...) Pot să vă spun că 40% din bugetul nostru de promovare va merge în Clio şi Megane", a spus Cambolive.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO