- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Renault: Logan este "o oază de linişte" şi va trece cu bine criza
Renault a decis să nu micşoreze preţurile modelelor din programul Logan şi consideră că acesta reprezintă "o oază de linişte", care va trece cu bine criza, rata de profit a gamei de modele din acest proiect low-cost fiind anul trecut aproape de ţinta fixată, de 6%.
Renault: Logan este "o oază de linişte" şi va trece cu bine criza
"Logan este un program în sine, independent. Profitabilitatea lui a a fost anul trecut foarte aproape de ţinta pe care ne-am propus-o, de 6%. De aceea vedem în programul Logan o oază de linişte şi credem că va depăşi cu bine criza", a declarat, joi, directorul operaţional al grupului Renault, Patrick Pelata, într-o conferinţă de presă organizată pentru anunţarea rezultatelor financiare.
Oficialul grupului francez (care include mărcile Renault, Renault Samsung Motors şi Dacia - n.r.) a spus că modelele din familia Logan (Logan Sedan, Logan MCV, Sandero, Logan Pick-Up, Logan VAN) sunt competitive pe pieţele în care sunt prezente, amintind Germania şi Franţa.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
"Sandero este un exemplu pe piaţa germană, unde competitorii cu maşini mai mici au fost nevoiţi să reducă drastic preţurile pentru a-i putea face concurenţă. Având în vedere aceste aspecte, am decis, împreună cu filialele noastre, să nu scădem preţurile gamei Logan", a explicat Pelata.
El a adăugat că Renault se fereşte să facă previziuni pentru acest an, date fiind condiţiile de piaţă imprevizibile.
"Ne aşteptăm ca pieţele emergente să îşi revină primele din această criză şi să fie mai puţin afectate. (...) Avem în vedere creşterea producţiei în Tanger (Maroc - n.r.)", a arătat Pelata.
Întrebat dacă în statele din vestul Europei ar putea fi construite sau adaptate fabrici care să producă maşini din familia Logan, Pelata a infirmat această posibilitate, argumentând că programul Logan este low-cost şi că preţurile nu ar putea fi menţinute la un nivel scăzut dacă producţia s-ar face în statele dezvoltate.
Renault a înregistrat anul trecut un profit net de 599 milioane euro, de peste patru ori mai mic comparativ cu câştigul de 2,73 miliarde de euro din anul anterior, ca urmare a crizei de proporţii care a afectat economia mondială, potrivit rezultatelor financiare anunţate, vineri, de grupul francez.
Citeşte şi:
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:45
FC Botoşani-FCSB 1-0, în meciul restanţă din etapa a 4-a a Superligii
-
ieri, 22:36