- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Renault: Lucrările la Titu reîncep în câteva zile
Renault va semna până în septembrie documentele pentru obţinerea de finanţare de la BERD şi BEI pentru centrul de testări Renault Technologie Roumanie (RTR) de la Titu, iar lucrările la această unitate vor fi reluate în câteva zile, a declarat agenţiei MEDIAFAX directorul RTR, Philippe Prevel.
Renault: Lucrările la Titu reîncep în câteva zile (Imagine: Mediafax Foto)
"Am pus în aşteptare lucrările în decembrie (2008) din cauza crizei, iar în acest timp a trebuit să găsim noi surse de finanţare. Suntem aproape să o obţinem, iar managementul Renault a decis să reînceapă lucrările la proiect", a spus Prevel.
În mai, conducerea Băncii Europene pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) a aprobat o investiţie de 44 milioane de euro în operaţiunea de majorare a capitalului RTR şi, astfel, banca va deţine o participaţie de 49% din capitalul companiei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Ordonanţa-trenuleţ nu va rezolva nimic. Bugetul României e o cutie neagră urât mirositoare. Deciziile importante ale României vor fi votate de UDMR
-
Banii negri din campanie: ANAF verifică modul în care a fost finanţată campania lui Georgescu
-
SUA sancţionează CPI pentru susţinerea Israelului
-
Barna: Nu luăm în calcul majorarea TVA, Nu modificăm impozitul pe salarii
În acelaşi timp, RTR va contracta cu garanţia statului un împrumut de 83 milioane euro de la Banca Europeană de Investiţii (BEI).
Prevel declara la începutul lunii decembrie a anului trecut, pentru MEDIAFAX, că Renault va continua lucrările la centrul RTR de la Titu şi că face în continuare angajări, în pofida crizei.
Îngheţarea lucrărilor la RTR timp de mai mult de şapte luni face ca prima etapă a lucrărilor să se încheie în al doilea semestru al anului viitor, potrivit lui Prevel, faţă de a doua parte a acestui an, cum estima Renault iniţial.
"Va urma o a doua etapă, care se va încheia la circa un an după ce o vom finaliza pe prima, deci în al doilea semestru al anului 2011", a arătat oficialul RTR.
Potrivit acestuia, ulterior vor mai urma şi alte etape de dezvoltare a centrului de la Titu, pentru a-l ţine la zi cu noutăţile din industria auto.
Întrebat dacă Renault a primit ajutorul de stat de 28 de milioane de euro pentru centrul de la Titu, Prevel a spus că aceşti bani "vor fi recuperaţi" de companie de la autorităţile române pe măsură ce se vor derula investiţiile.
Întreg centrul de testări de la Titu are un cost estimat de 450 de milioane de euro.
La RTR lucrează în prezent 2.300 de persoane, dintre care 2.200 sunt ingineri.
RTR are două domenii principale de activitate, mecanică (motor, cutie de viteze şi transmisie) şi vehicul (caroserie, echipamente de caroserie, sistem de şasiu, sisteme electrice şi electronice, arhitectură-montaj).
De asemenea, inginerii RTR asigură asistenţa producţiei industriale pentru gama Logan în toate uzinele din lume - România, Columbia, Bazilia, Iran, Rusia, India, Maroc şi Africa de Sud.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO