- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Renault mizează pe modelul Symbol pentru a-şi redresa vânzările din România
Renault România mizează pe modelul Symbol, ale cărui livrări vor începe în prima parte a lunii octombrie, pentru a-şi redresa vânzările din România, după scăderea de 22% din primele opt luni ale acestui an, la 16.860 de autovehicule, de la 21.726 unităţi în perioada ianuarie-august din 2007.
Renault mizează pe modelul Symbol pentru a-şi redresa vânzările din România
"Symbol este un model foarte important pentru noi. În România este unul dintre cele mai bine vândute autoturisme, iar prin acest nou model de volum credem că ne vom redresa vânzările în România", a declarat, miercuri seară, agenţiei MEDIAFAX, directorul comercial al Renault în România, Jacques Daniel.
Symbol concurează cu modele precum Chevrolet Aveo, Hyundai Accent, Fiat Albea şi Skoda Fabia Sedan. Cu aceste maşini concurează şi Logan, însă, potrivit oficialilor Renault, Symbol şi Logan nu se vor canibaliza.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
„Gladiator II” sub lupa istoricilor: Ficţiune spectaculoasă sau adevăr denaturat?
-
Ion Cristoiu: Stalingrad: Românii dădeau cu ciocanul în tancurile ruseşti ca să le oprească!
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
"Cele două modele sunt diferite şi vor fi poziţionate diferit. Opţiuni precum conexiunea iPod, cutia de viteze automată şi conexiunea bluetooth pentru telefon sunt atuurile Symbol în lupta cu Loganul. Symbol va fi achiziţionat şi de clienţi pentru care contează marca - să fie Renault, nu Dacia", au declarat oficialii Renault, miercuri seara, cu ocazia primului drive-test pentru presă cu Symbol.
Cu toate acestea pe gama Logan este aşteptată introducerea unei cutii de viteze automate în viitorul apropiat, precum şi un motor mai puternic, de 1,6 litri şi 133 de Cai Putere, planificat pentru 2009.
Vechea generaţie Symbol era derivată din automobilul în două volume (hatchback) Clio, iar numele maşinii era Clio Symbol. Pentru a doua generaţie Symbol, Renault a eliminat numele de Clio şi a conferit maşinii un design diferit pentru a marca mai clar graniţele dintre modele.
Noul Symbol, prezentat pentru prima dată la Salonul Auto de la Moscova, din luna august a acestui an, va costa, în România, între 7.990 şi 11.490 de euro cu TVA inclus. Motorizările disponibile sunt două pe benzină - de 1,2 litri (75 CP) şi de 1,4 litri (98 CP) – precum şi două diesel (ambele de 1,5 litri, în variante de putere de 65 şi 85 CP). Pentru toate aceste motoare este disponibilă o cutie de viteze cu cinci trepte.
În luna noiembrie va fi lansat şi motorul de 1,6 litri pe benzină, care dezvoltă 105 CP, cuplabil exclusiv cu o cutie de viteze automată cu patru trepte de viteză.
Garanţia oferită de Renault este de trei ani sau 100.000 de kilometri.
Circa 40% din vânzările anuale de Symbol vor fi destinate pieţei din Turcia, iar celelalte pieţe importante sunt Rusia, România şi Algeria.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO