Renault nu va mai vinde Logan în India

Renault a decis să nu includă Loganul în gama de modele pe care le va comercializa din 2011 în India, maşina urmând să fie produsă şi distribuită doar de compania parteneră locală Mahindra & Mahindra (M&M), potrivit publicaţiei indiene Business Standard.

Urmărește
3 afișări

"Loganul nu va face parte din portofoliul nostru destinat Indiei. Nu avem în vedere să aducem din nou, aici, această maşină", a declarat Jerome Stoll, vicepreşedinte executiv al Renault. Grupul francez are cu M&M un acord de licenţă, însă acesta va expira în trei luni.

Loganul, vândut în prezent în India sub marca Mahindra-Renault, urmează să fie construit şi distribuit numai de M&M, iar brandurile Ranualt şi Logan vor fi scoase din denumirea maşinii. Motorul şi sistemul de transmisie vor fi în continuare furnizate de grupul francez. Compania indiană are dreptul de a face modificări minore maşinii, iar Renault ar putea asigura în viitor tehnologie pentru modernizarea acesteia.

O sursă apropiată situaţiei a declarat că M&M lucrează la dezvoltarea unei versiuni cu o lungime mai mică de patru metri a Loganului. Potrivit legislaţiei locale, pentru maşini mai mici de patru metri se plătesc taxe de 10% din valoarea autovehiculului. Pentru modelele mai mari, taxele urcă la echivalentul a 22% din valoarea maşinii.

Renault şi M&M au înfiinţat în 2005 o companie comună, Mahindra Renault, pentru construirea Loganului. Grupul francez s-a retras, însă, în aprilie 2010 din acest parteneriat, din care deţinea 49%.

Renault intenţinează să lanseze cinci modele în India în următorii doi ani, printre care sedanul Fluence şi SUV-ul Koleos. Constructorul vrea să ajungă la o cotă de 5% din piaţa locală până în 2014.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici