Deşi recuperatorii spun că li s-au dublat afacerile, aceştia susţin la unison că le-au crescut costurile de colectare, precum şi activităţile prin care încearcă să-i convingă pe datornici să-şi plătească restanţele.
După câţiva ani petrecuţi într-o companie de recuperare de creanţe, Cătălin Neagu s-a gândit să-şi înfiinţeze propria firmă de colectare. A pus bazele businessului Topfactoring în martie 2006, împreună cu un investitor român. Au trecut de la patru angajaţi la aproape 200, cât număra astăzi.
În 2007, Topfactoring a fost achiziţionată de fondul britanic de investiţii ERC2, iar de atunci şi-au dublat indicatorii financiari de la an la an. În medie, Topfactoring rezolvă 100.000 de cazuri telefonice externalizate/luna, dintre care din 70% provin din domeniul bancar. Diferenţa vine din telecom şi alte companii de utilităţi.
Află mai multe despre firmele de recuperare pe www.incont.ro