- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (12.02.2013, 17:45)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Renault şi Dacia vor să extindă vânzările online de maşini în toată Europa, până în 2014
Renault şi Dacia intenţionează să îşi extindă agresiv vânzările online de maşini, astfel încât până la sfârşitul lui 2014 aceastea să poată fi realizate pe toate pieţele europene, potrivit celor doi producători auto.
Urmărește
463 afișări
Renault şi Dacia vor să extindă vânzările online de maşini în toată Europa (Imagine: AFP/ Mediafax Foto)
Cele două branduri vor ca, prin extinderea activităţii portalurilor Dacia Store şi Renault Retail Group, să profite de o tendinţă de dezvoltare rapidă a acestui tip de retail al vehiculelor, relatează Automotive News Europe.
Analişti ai companiei de consultanţă Frost & Sullivan anticipează că producătorii auto vor folosi tot mai mult Internetul pentru promovarea şi comercializarea vehiculelor.
La nivel mondial, circa 4%, respectiv 4,5 milioane de maşini, ar putea fi vândute doar online până în 2020, în creştere de la circa 5.000 de unităţi în 2011, estimează Frost & Sullivan.
ULTIMELE ȘTIRI
-
România se alătură pe deplin spațiului Schengen începând cu ianuarie 2025
-
Alegeri prezidenţiale 2024. Ce arată cele mai recente sondaje publicate. Cine ar putea intra în turul doi
-
Bucureştenii decid viitorul oraşului: Referendum crucial în aceeaşi zi cu alegerile prezidenţiale. Iată ce trebuie să ştii
-
Euro a scăzut la cel mai jos nivel din 2022 din cauză că pieţele se aşteaptă la o nouă scădere de dobândă. Din păcate şi din economia reală vin veşti proaste: sectorul privat din zona euro a scăzut dintr-o dată şi se duce înspre contracţie
Cumpărătorii de maşini din Olanda pot calcula preţurile şi cumpăra online toate modelele Dacia, prin intermediul Dacia Store. În Italia şi Marea Britanie, clienţii pot calcula preţul şi pot plăti avansuri pentru Dacii.
Serviciul online al Renault Retail Group permite configurarea automobilului dorit, calcularea preţului şi plata avansului, pentru modelele Renault şi Dacia.
Alţi producători auto care oferă vânzarea online a automobilelor sunt Ford, în Marea Britanie, precum şi brandurile de nişă Tesla şi Fisker.
Chiar dacă Renault dezvoltă serviciul de vânzări online, grupul consideră că clienţii trebuie să continue să cumpere prin reţeaua de dealeri.
"Oferta de maşini online rămâne conformă cu strategia distribuţiei tradiţionale. Reţeaua de dealeri rămâne în ecuaţie. Este un tip de strategie de marketing folosit pentru a atrage un procentaj tot mai mare de clienţi care vor să cumpere maşini online", a declarat Patrick Hoffstetter, şeful diviziei digitale a Renault.
Frost & Sullivan consideră că dealerii care nu reuşesc să inoveze ar putea avea aceeaşi soartă cu unele lanţuri mari de librării sau magazine de electronice. Retaileri mari din domeniul publicisticii şi divertismentului obţin peste 50% din venituri prin vânzări online, iar acest fapt a dus la închidea unui număr mare de magazine mari.
În pofida acestui risc, este improbabil ca producătorii auto să adopte un model în totalitate online pentru distribuţia de maşini în Europa sau oriunde în lume, în viitorul apropiat, consideră Andreas Gissler, analist la grupul Arthur D. Little.
Thomas Chanel, manager de marketing la divizia de retail a Renault, a confirmat că grupul nu intenţionează să adopte un plan de distribuţie fără dealeri, întrucât showroom-urile au servit întotdeauna ca instrument de marketing şi de oferire a serviciilor post-vânzare.
Citește pe alephnews.ro: Gala ZF 2024. Adrian Sârbu: „Oportunitatea ta este România. Trebuie să te implici în câmpul puterii” / Gerard Baker, editor global Wall Street Journal, prezent la Gală, a vorbit despre viitorul economic al Europei și al SUA în urma victoriei lui Trump
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Citește și: Dacia a produs 400.000 de maşini Duster
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe