Ulterior, Ssangyong a anunţat, într-un comunicat, că Macquarie Securities Korea, care se ocupă de vânzarea companiei alături de KPMG Samjong, a primit oferte de achiziţie de la şapte companii, refuzând însă să le numească.
Ssangyong, cel mai mic producător de automobile din Coreea de Sud, se află într-un proces de restructurare sub protecţia falimentului încă de la începutul anului trecut.
Compania a fost scoasă la vânzare în luna mai, după doi ani consecutivi de pierderi.
Contactaţi de Reuters, reprezentanţii alianţei Renault-Nissan şi cei ai Renault Samsung au refuzat să comenteze informaţiile.
Analiştii de specialitate consideră că tranzacţia ar putea avea o valoare cuprinsă între 300-400 milioane de dolari, din moment ce capitalizarea de piaţă a Ssangyong se plasează undeva în jurul nivelului de 382 milioane de dolari, potrivit Asia Pulse.
Totuşi, gama de modele a constructorului sud-coreean cuprinde în mare parte autoturisme mari, cu un consum ridicat de carburant, iar sindicatul angajaţilor companiei este cunoscut ca fiind un partener dur de discuţii, după ce a ocupat anul trecut timp de 80 de zile una dintre fabricile Ssangyong într-un protest violent. Aceşti factori ar putea descuraja, potrivit analiştilor contactaţi de Asia Pulse, unele dintre companiile care ar fi putut să manifeste, în alte circumstanţe, interes pentru achiziţie.