- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Renault vrea să cumpere compania sud-coreeană Ssangyong Motor
Grupul francez Renault, proprietarul Dacia, a depus o ofertă preliminară pentru achiziţionarea constructorului auto sud-coreean Ssangyong Motor, aflat în dificultăţi financiare, au declarat vineri pentru Reuters surse apropiate situaţiei.
Renault vrea să cumpere compania sud-coreeană Ssangyong Motor (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Ulterior, Ssangyong a anunţat, într-un comunicat, că Macquarie Securities Korea, care se ocupă de vânzarea companiei alături de KPMG Samjong, a primit oferte de achiziţie de la şapte companii, refuzând însă să le numească.
Ssangyong, cel mai mic producător de automobile din Coreea de Sud, se află într-un proces de restructurare sub protecţia falimentului încă de la începutul anului trecut.
Compania a fost scoasă la vânzare în luna mai, după doi ani consecutivi de pierderi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Ce se va alege de copilul tău – suprema ta investiție – după 12 ani de școală la stat în „România Educată” a lui Iohannis? Nu știi și te enervezi. Sau știi și te enervezi
-
Finlanda crede că o navă din flota fantomă a Rusiei a tăiat cablul submarin din Marea Baltică
-
Thailanda se alătură BRICS ca stat partener
-
Adrian Sârbu: Ce se va alege de copilul tău - suprema ta investiţie - după 12 ani de şcoală la stat în „România Educată” a lui Iohannis? Nu ştii şi te enervezi. Sau ştii şi te enervezi
Contactaţi de Reuters, reprezentanţii alianţei Renault-Nissan şi cei ai Renault Samsung au refuzat să comenteze informaţiile.
Analiştii de specialitate consideră că tranzacţia ar putea avea o valoare cuprinsă între 300-400 milioane de dolari, din moment ce capitalizarea de piaţă a Ssangyong se plasează undeva în jurul nivelului de 382 milioane de dolari, potrivit Asia Pulse.
Totuşi, gama de modele a constructorului sud-coreean cuprinde în mare parte autoturisme mari, cu un consum ridicat de carburant, iar sindicatul angajaţilor companiei este cunoscut ca fiind un partener dur de discuţii, după ce a ocupat anul trecut timp de 80 de zile una dintre fabricile Ssangyong într-un protest violent. Aceşti factori ar putea descuraja, potrivit analiştilor contactaţi de Asia Pulse, unele dintre companiile care ar fi putut să manifeste, în alte circumstanţe, interes pentru achiziţie.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO