Renault vrea un nou început cu un automobil care va înlocui modelele Laguna şi Latitude

Renault va înlocui automobilele de dimensiuni medii Laguna şi Latitude, care înregistrează vânzări dezamăgitoare, cu un automobil nou care va fi prezentat în vară pentru a concura mai eficient Volkswagen Passat şi Peugeot 508, relatează Automotive News.

Urmărește
426 afișări
Imaginea articolului Renault vrea un nou început cu un automobil care va înlocui modelele Laguna şi Latitude

Renault vrea un nou început cu un automobil care va înlocui modelele Laguna şi Latitude (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Noul automobil de dimensiuni medii va fi comercializat în versiunile sedan şi station wagon, Renault urmând să renunţe la varianta coupe, a declarat Jerome Stoll, director în cadrul grupul francez.

Modelul va fi prezentat pe 6 iulie şi va intra la vânzare în septembrie, potrivit informaţiilor din presa franceză.

Reprezentanţii Renault speră că noul model va fi mai competitiv pe piaţa europeană a vehiculelor de dimensiuni medii, datorită designului mai atrăgător, a unei noi platforme şi a unor funcţii îmbunătăţite.

Renault nu a dezvăluit prea multe informaţii despre acest automobil, doar că se va baza pe noua arhitectură Common Module Family (CMF) a Nissan şi că va fi un produs de calitate înaltă, cu un design "fluid şi emoţional".

Directorul general al Renault, Carlos Ghosn, a declarat în februrie că folosirea platformei CMF va rezolva problema profitabilităţii slabe a actualelor modele.

Noua maşină va intra însă pe o nişă de piaţă în scădere, unde va fi concurată de noile versiuni ale VW Passat, Skoda Superb şi Ford Mondeo.

Vânzările de automobile de dimensiuni medii din Europa au scăzut anul trecut cu 41%, la 542.511 unităţi. Laguna s-a aflat pe locul 10 pe această piaţă, cu un volum de 15.013 automobile, în scădere cu 7%, excluzând versiunea coupe, pentru care livrările au coborât cu 39%, la 900 unităţi. Renault a vândut anul trecut doar 508 de automobile Latitude în Europa, faţă de 604 în 2013.

Analiştii consideră că grupul Renault trebuie să rămână competitiv pe segmentul automobilelor de dimensiuni medii, în special să atragă clienţi de business. Noul model va fi important şi pentru pieţele asiatice, în special în China, unde sunt populare sedan-urile mari şi medii.

Modelul nou al Renault ar putea realiza vânzări de 45.000 de unităţi în 2016, iar Renault ar putea beneficia de un nou început dacă va da automobilului un nume nou, consideră Ian Fletcher, analist la IHS Automotive.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici