Reorganizare la Renault: grupul se împarte în patru. Dacia devine autonomă

  • Grupul Renault a anunţat joi un plan de dezvoltare a organizaţiei sale în jurul mărcilor sale, care se grupează în patru unităţi de afaceri: Renault, Dacia, Alpine şi Nouvelles mobilités.
  • Obiectivul ar fi să ofere autonomie fiecărei unităţi de business.
Urmărește
3584 afișări
Imaginea articolului Reorganizare la Renault: grupul se împarte în patru. Dacia devine autonomă

Reorganizare la Renault: grupul se împarte în patru. Dacia devine autonomă

Obiectivul ar fi să ofere autonomie fiecărei unităţi de business.

Proiectul îşi propune să creeze o organizaţie mai simplă şi mai orientată spre rezultate, consolidând în acelaşi timp coeziunea, motivaţia şi sentimentul de apartenenţă al echipelor astfel grupate pe mărci, arată un comunicat al companiei

Organizarea în jurul a patru mărci puternice face posibilă lucrul într-un mod mai simplu, mai orientat către pieţe şi clienţi, cu spirit de echipă, pentru a obţine cele mai bune rezultate posibile. Aceasta este o pârghie esenţială pentru recuperarea grupului, a declarat Luca de Meo, CEO Groupe Renault.

Unităţile de business vor avea conducători pe Luca de Meo, CEO al grupului, pentru Renault, Denis Le Vot, directorul grupului Regiuni, Vânzări şi Marketing, pentru Dacia, Cyril Abiteboul, director general Renault Sport Racing, pentru Alpine şi Clotilde Delbos, director general adjunct şi director financiar al grupului, pentru Nouvelles mobilités.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici