REPORTAJ: Cum arată fabrica Renault din Maroc

Călătoria de la Paris la Tanger durează două ore şi jumătate, cât de la Paris la Bucureşti. Ce-i drept, avionul şi viteza de zbor diferă, dar altă asemănare n-am reuşit să găsesc. România şi Dacia Lodgy n-o să aibă prea multe în comun.

Urmărește
463 afișări
Imaginea articolului REPORTAJ: Cum arată fabrica Renault din Maroc

REPORTAJ: Cum arată fabrica Renault din Maroc (Imagine: www.businessmagazin.ro)

De la înălţime, Marocul e mai verde decât îmi imaginam. Ce-i drept, e un verde mai uscat, însă nimic care să-mi amintească de deşert. Noduri şi pasaje rutiere cum nu cred că sunt în România şi orăşele şi sate la tot pasul. Am trecut în zbor Gibraltarul în câteva minute, distanţa dintre Spania şi Maroc fiind de puţin peste zece kilometri în locul unde ţărmurile se apropie cel mai tare. Aterizarea la Tanger, un aeroport similar celor din Iaşi, Craiova sau Arad, pentru cei care cunosc locurile, se face dinspre Ocean, atât de aproape de plajă încât poţi să vezi ce branduri poartă pe tricou pasionaţii de jogging pe nisip.

Citeşte mai multe despre fabrica Renault din Maroc pe www.businessmagazin.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici