- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (13.12.2012, 16:16)
- Liviu Iancu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Reprezentant TUI: România este o pată neagră pentru turiştii germani. Asociază ţara cu lucrurile care s-au întâmplat în ultimii 20 de ani
România este o pată neagră pentru turiştii germani şi are o imagine care suferă masiv, iar acesta este unul dintre motivele pentru care TUI aduce anual pe litoralul românesc sub 1.000 de turişti, iar în Bulgaria 250.000, a declarat joi Dragoş Anastasiu, reprezentantul TUI în România.
Urmărește
771 afișări
Reprezentant TUI: România este o pată neagră pentru turiştii germani. Asociază ţara cu lucrurile care s-au întâmplat în ultimii 20 de ani (Imagine: Andreea Alexandru/Mediafax Foto)
"Turiştii germani fie nu văd România, nu ştiu absolut nimic despre România, este o gaură, o pată neagră. N-au auzit nimic, nici de bine, nici de rău. Sunt însă destul de mulţi care asociază România cu lucrurile care s-au întâmplat în ultimii 20 de ani, începând de la omorârea unui preşedinte în ziua de Crăciun, mineriade, val de azilanţi şi tot felul de furăcioşi la bănci...", a spus Anastasiu, proprietarul grupului Eurolines, care reprezintă din toamna anului 2010 interesele concernului TUI în România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
-
Gala ZF 26 de ani. Gerard Baker, bancher, jurnalist, editor global WSJ: Alegerea lui Trump în SUA reprezintă un moment transformaţional prin care ordinea mondială liberală este răsturnată. Ce înseamnă votul pentru Trump pentru Europa, pentru România şi pentru războiul din Ucraina?
-
Alegeri prezidenţiale 2024: Cine sunt cei 13 candidaţi în cursa pentru Cotroceni şi care sunt programele lor politice propuse
El crede că turiştii care vin în România sunt încântaţi, pentru că aşteptările lor sunt minime.
"Realitatea noastră, aşa cum este ea, fără autostrăzi, fără spaţii verzi, cu câini vagabonzi şi aşa mai departe, oricum este mai bună decât percepţia", a afirmat Anastasiu.
Acesta a adăugat că imaginea României în străinătate "suferă masiv", dar ştie că lucrurile sunt pregătite la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului pentru ca proiectele de promovare să înceapă în 2013, spre mijlocul anului, şi să fie la "turaţie maximă" în 2014.
"Măsurile luate pe partea de promovare, la nivel local, nu le ştiu. Ştiu că au fost fondurile europene absorbite la nivel de principiu, adică se pot lua banii, ştiu că proiectul de promovare a României este făcut şi ştiu că acest lucru va demara în următoarele luni", a spus el.
Întrebat dacă statul a sprijinit turismul în acest an, reprezentantul TUI a afirmat: "Anul ăsta nu s-a simţit aproape nimic".
Potrivit şefului Eurolines, România a dispărut din această toamnă din cataloagele TUI pentru că germanii au redus cu 30% volumul ofertelor tipărite.
Anastasiu nu a putut răspunde ce ţări au mai dispărut din cataloagele TUI în afara României, dar a afirmat că Bulgaria a fost păstrată.
"Toată lumea se gândeşte cum să scadă cheltuielile din punct de vedere al hârtiei, transportului şi aşa mai departe. În momentul în care scazi cu 30% partea tipărită, prima întrebare este ce elimini de acolo, şi elimini locurile unde ai vânzări mai mici. De vină pentru acestă situaţie suntem noi toţi. Noi mergem la vot, noi decidem ce se întâmplă cu noi înşine, noi suntem aceia care determină ceea ce se întâmplă în această ţară. Ca să ai un produs turistic trebuie să ai în primul rând servicii, evident, infrastructură, şi să ai un nume", a mai spus şeful Eurolines.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe