Reputation Institute: Toyota - compania cu cea mai bună reputaţie

Producătorul japonez de automobile Toyota are cea mai bună reputaţie la nivel mondial, iar Google se află pe poziţia a doua, potrivit unui clasament realizat de compania americană de consultanţă Reputation Institute, care include 600 de companii importante, preluat de Forbes.

Urmărește
91 afișări
Imaginea articolului Reputation Institute: Toyota - compania cu cea mai bună reputaţie

Reputation Institute: Toyota - compania cu cea mai bună reputaţie

În topul realizat în 2006 Toyota se afla pe locul al şaselea.

Google se află însă pe prima poziţie pe o listă a celor mai mari 150 de companii americane, fiind urmată de Johnson&Johnson şi Kraft Foods.

La nivel global, Ikea, din Suedia, şi Ferrero, din Italia, se află pe locurile trei, respectiv patru.

Johnson&Johnson se află pe locul cinci în clasament, un salt semnificativ, de pe poziţia 35 ocupată anul anterior, iar directorul general al grupului, William Weldom, consideră că succesul este rezultatul unui management curajos.

Între primele zece clasate se mai află, în ordine, grupul indian Tata, Kraft Foods - SUA, Novo Nordisk, grup farmaceutic din Danemarca, Grup Bilbo din Mexic, cu operaţiuni în domeniul alimentar şi al tutunului, şi grupul elveţian Migros, din sectorul retailului alimentar.

Cele mai mari progrese comparativ cu topul anterior au fost realizate de PKN Orlen din Polonia (energie), Sasol din Africa de Sud (materii prime) şi State Bank din India, în timp ce Nokia şi Samsung au înregistrat cel mai mare declin.

Informaţiile pozitive apărute în presă şi strategia de extindere au contribuit la îmbunătăţirea imaginii PKN Orlen, ca cea mai mare companie petrolieră din Europa Centrală.

Reputation Institute a realizat pentru prima oară clasamentul celor mai respectate companii la nivel mondial în 2006.

Pentru studiul publicat în 2008, Reputation Institute a intervievat peste 60.000 de repondenţi, în perioada februarie-martie. Totodată, au fost intervievate peste 150.000 de companii, care au făcut aprecieri la adresa a peste 1.000 de companii din 27 de ţări.

Topul 600 include companii din 24 de sectoare economice.

În funcţie de reputaţie, cele mai apreciate sunt companiile producătoare de bunuri de consum, urmate de cele din sectorul energetic. Cea mai proastă reputaţie o au companiile din sectorul telecomunicaţiilor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici