Retailerii încep să-şi dea seama că relansarea consumului nu vine fără reduceri masive de preţ

Pe o piaţă care continuă să se contracte în acest an din cauza reducerilor de salarii şi a disponibilizărilor anunţate în sistemul public şi în cel privat, retailerii pariază pe promoţii mai mult ca în 2009.

Urmărește
23 afișări
Imaginea articolului Retailerii încep să-şi dea seama că relansarea consumului nu vine fără reduceri masive de preţ

Retailerii încep să-şi dea seama că relansarea consumului nu vine fără reduceri masive de preţ (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)

Reducerile de preţuri ajung chiar şi la 40% în hipermarketuri, iar pe pieţele cele mai afectate de declinul consumului - precum electro-retailul şi comerţul cu mobilă - puţine reţele de magazine au transferat în preţ majorarea de TVA de la 1 iulie, luându-şi astfel riscul de a se adânci şi mai mult în vârtejul scăderilor de vânzări. Pe termen scurt, promoţiile aduc creşteri chiar şi de patru ori ale rulajelor, însă consultanţii atrag atenţia că pot afecta sănătatea financiară a unei companii din cauza reducerii profitului.

Citeşte mai multe dsspre relansarea consumului pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici