Retailerul italian Calzedonia deschide în aprilie primul magazin din România, în Bucureşti

Publicat: 03 03. 2011, 10:24
Actualizat: 06 11. 2012, 13:42

„Retailerul a ales pentru acest prim magazin o locaţie stradală deoarece aceasta corespunde politicii sale de expansiune, care vizează deschiderea primului magazin într-un spaţiu stradal cu o vizibilitate foarte bună într-o zonă comercială de renume. Planul de dezvoltare pe următorii doi ani cuprinde deschiderea mai multor magazine în primul rând în Bucureşti, în spaţii comerciale stradale, dar şi în centre comerciale consacrate. În planul de extindere vor fi incluse apoi şi alte oraşe importante din ţară”, a declarat într-un comunicat Valentin Manu, directorul departamentului de retail spaţii stradale, partener Cushman&Wakefield România.

Calzedonia, retailer de accesorii de îmbrăcăminte pentru femei, bărbaţi şi copii, are o reţea de magazine de peste 1.300 de unităţi în peste 20 de state.

Bulevardul Magheru a rămas, ca şi în anii trecuţi, cea mai scumpă arteră comercială din România, în această zonă chiria pentru un magazin de aproximativ 200 metri pătraţi fiind cuprinsă între 75 şi 90 euro/mp/lună. Gradul de ocupare este în continuare foarte ridicat, de aproximativ 90%.