Revoluţia Nutri-Score. Creatorul sistemului vrea să pună o ştampilă neagră pe orice produs care conţine alcool

  • Furtună pornită asupra lui Serge Hercberg, unul dintre creatorii sistemului de etichetare.
  • Acesta propune să se pună un F negru alimentelor în care este prezent alcool.
  • Regula ar urma să nu ţină cont cât de mică sau de mare este cantitatea de alcool conţinută de un produs.
Urmărește
278 afișări
Imaginea articolului Revoluţia Nutri-Score. Creatorul sistemului vrea să pună o ştampilă neagră pe orice produs care conţine alcool

Reacţia împotriva lui Hercberg a fost vehementă. „Este complet impropriu să asimilezi abuzul de băuturi spirtoase consumului moderat de produse de calitate cu conţinut scăzut de alcool”, i s-a reproşat reputatului profesor.

Francezul a şocat lumea agriculturii cu anunţul său. Creator al Nutri-Score-ului, Serge Hercberg (profesor de Nutriţie la Facultatea de Medicină a Universităţii Sorbona din Paris Nord), cel care a creat seria de culori şi litere pe care o găsit pe ambalaje, vrea să pună un F negru pentru toate băuturile care conţin alcool, chiar şi în cantităţi mici, pentru a evidenţia pericolul pentru sănătate. 

Nutri-Score a fost dezvoltat pentru a simplifica alegerile consumatorilor în vederea adoptării unei diete mai echilibrate. Nutri-Score este un sistem de etichetare, pe partea din faţă a ambalajului, care ajută la identificarea valorii nutritive a unui produs alimentar.

Spre deosebire de alte sisteme, afişajul colorat de la verde închis la roşu, precum şi clasificarea de la A la E, oferă o imagine de ansamblu rapidă şi facilitează selecţia produselor alimentare printr-o comparaţie directă.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici