Rezultatele Single’s Day: Alibaba stabileşte un nou record şi ajunge la vânzări de 56 de miliarde de dolari în cel mai mare eveniment de shopping al anului

  • Comenzile au ajuns la circa 583.000 pe secundă în timpul celui mai bun moment al evenimentului de patru zile.
  • Vânzările companiei fondate de Jack Ma au crescut cu 25% faţă de anul trecut
Urmărește
297 afișări
Imaginea articolului Rezultatele Single’s Day: Alibaba stabileşte un nou record şi ajunge la vânzări de 56 de miliarde de dolari în cel mai mare eveniment de shopping al anului

Vânzările înregistrate de Alibaba, cel mai mare retailer online din China, au depăşit 56 de miliarde de dolari în timpul evenimentului de shopping Single’s Day, transmite Yahoo Finance.

Comenzile au ajuns la circa 583.000 pe secundă în timpul celui mai bun moment al evenimentului de patru zile.

Alibaba a lansat Single’s Day în 2009 pentru a încuraja vânzările în rândul persoanelor singure, conceptul vrând să fie o antiteză pentru celebrul Valentine’s Day. Platforma a vândut de 16 ori mai mult decât a reuşit Amazon în timpul celor două zile de Prime Day, perioada cu cele mai mari reduceri din an.

Rezultatele din ultimele zile vin într-un moment cât se poate de prielnic pentru Alibaba, care a înregistrat o scădere de 10% a valorii de piaţă în urma listării eşuate la bursă a fintech-ului Ant Group.

Vânzările companiei fondate de Jack Ma au crescut cu 25% faţă de anul trecut, când a înregistrat 40,5 miliarde de dolari în cadrul evenimentului de shopping.

Un sondaj realizat de firma de cercetare Oliver Wyman, citat de CNN, a scos la iveală faptul că 86% dintre consumatorii chinezi au fost dispuşi să cheltuiască la fel sau mai mult decât în ultima ediţie a Single’s Day.

Analiştii băncii Citigroup spun celălalt gigant al comerţului online din China, JD.com, ar putea raporta vânzări de 41,7 miliarde de dolari, cu 29% mai mult decât în 2019.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici