- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Rivalitatea dintre producătorii auto de lux BMW, Mercedes şi Audi ajunge şi pe lista lui Moş Crăciun
Companiile BMW, Mercedes şi Audi s-au aflat în ultimii ani într-o cursă strânsă pentru piaţa mondială a maşinilor de lux, însă acum, în apropierea sărbătorilor, rivalitatea s-a extins şi a ajuns să-i vizeze şi pe copii, viitoarea generaţie de şoferi, potrivit Bloomberg.
Rivalitatea dintre producătorii auto de lux BMW, Mercedes şi Audi ajunge şi pe lista lui Moş Crăciun (Imagine: Andrei Michailov/Mediafax Foto)
Astfel, cei trei giganţi auto au ajuns să concureze pentru prestigiu în rândul viitorilor conducători auto prin lansarea de sănii sau maşinuţe de jucărie care să fie conduse de copii.
Audi a stabilit standardul jucăriilor de lux printr-o ediţie limitată, cu pedale, a modelului Auto Union Type C, pe care a prezentat-o la salonul auto desfăşurat în februarie la Nuremberg. Modelul la scară redusă al maşinii de curse din anii '30, proiectat pentru copii de până la 1,35 metri înălţime, are cadru de aluminiu, frâne hidraulice, şapte viteze, volan îmbrăcat în piele şi bord din lemn de stejar. Preţul de vânzare al modelului este de 9.700 de euro, fiind cea mai scumpă jucărie fabricată de Audi. Doar 100 din cele 500 de unităţi produse sunt încă nevândute.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
BMW a răspuns la timp pentru sărbătorile de Crăciun, notează Bloomberg, prin lansarea de sănii sub brandul BMW sau Mini, la preţ de 79 de euro. Mercedes contraatacă venind cu o versiune pentru copii a modelului SLS, care va fi lansată în aprilie, la preţul de 90 de euro.
Constructorii auto spun că există beneficii mai mari în promovarea acestor produse decât veniturile pe care le generează.
"Promovarea nu este importantă doar pentru că generează sume mari de bani, ci şi pentru că este o altă metodă de poziţionare a brandului. Ne gândim la mai multe produse care nu sunt direct legate de sectorul auto, dar stabilesc standarde de design în alte domenii", a afirmat şeful de vânzări al Audi, Peter Schwarzenbauer. Printre proiectele Audi se numără şi lansarea unui joc de fotabal de masă cu un preţ de 12.900 de euro.
Audi, care vrea să detroneze BMW ca cel mai mare producător de maşini de lux din lume până în 2015, restructurează unele operaţiuni pentru a creşte accentul pe personalizare sau accesorii, a spus Schwarzenbauer. Pe lângă maşinuţe de jucărie, Audi are o linie de ursuleţi şi alte figurine de pluş.
Constructorii de maşini de lux fac eforturi mari pentru a se asigura că jucăriile lor se disting de produsele de serie. Sania BMW dispune de tălpi metalice care pot fi schimbate, sistem de suspensie şi claxon.
În aprilie, Mercedes va lansa modelul SLS Bobby-Benz, care va avea farurile, masca şi partea din spate copiate după maşina sport în valoare de 183.000 de dolari a grupului german. SLS-ul de jucărie dispune de anvelope silenţioase, sistem de direcţie pentru curbe strânse, care să permită manevrabilitate ridicată şi în sufragerie, dar şi un volan care absoarbe şocul impactului în cazul unei coliziuni.
Jucăriile reprezintă o atracţie deosebită pentru companiile auto deoarece întăresc relaţiile cu actualii clienţi şi oferă o oportunitate de a dezvolta afinitatea pentru brand a copiilor, generaţia următoare de şoferi.
Cei mai mari trei producători auto încearcă să prindă din urmă Aston Martin în privinţa jucăriilor exclusiviste pentru copii, potrivit Bloomberg. Aston Martin a vândut replici în miniatură ale modelelor V8 Vantage Volante şi Virage în anii '80 şi '90, printre clienţi numărându-se şi prinţul Charles al Marii Britanii. Maşinuţele aveau motor pe benzină, radio şi o viteză maximă de 30 de mile (48 kilometri) pe oră.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO