PRovoke Media a alcătuit clasamentul celor mai bune 50 de agenții din Europa Continentală pe baza evaluărilor echipei sale editoriale, a discuțiilor cu leadership-ul agențiilor de PR și cu clienții acestora. „Listele sunt bazate exclusiv pe merit și selectăm doar acele firme care și-au câștigat o reputație solidă pe baza unuia sau mai multora dintre cele cinci criterii cheie: creștere rapidă și performanță financiară; un istoric de activitate excepțională; o cultură remarcabilă la locul de muncă; leadership în gândire și dezvoltarea de noi cunoștințe; sau inovare din punctul de vedere al instrumentelor profesionale”, a explicat Paul Holmes, fondator și CEO al PRovoke Media.
Rogalski Damaschin este descrisă de PRovoke Media ca fiind „una dintre cele mai importante agenții de comunicare din România”, cu o cultură bazată pe colaborare, încredere și creativitate și care are relații de lungă durată cu clienții, unele parteneriate desfășurându-se de peste un deceniu.
„Anul trecut, agenția a lansat campanii cu impact, precum inițiativa «Fashion Forward» pentru Huawei, care a obținut recunoaștere pentru execuția sa inovatoare. În plus, agenția a dezvoltat prima campanie de employer branding în sectorul energetic pentru Evryo, demonstrându-și capacitatea de a atrage publicul în mod eficient. Agenția a dezvoltat, de asemenea, Insight Lab, un instrument prin care a lansat un raport anual dedicat crizelor, demonstrând angajamentul său față de strategiile de comunicare bazate pe date”, precizează reprezentanții PRovoke Media.
Totodată, acest clasament confirmă performanțele rețelei globale de agenții independente PROI Worldwide, din care face parte și Rogalski Damaschin. În total opt agenții din cadrul rețelei sunt recunoscute în acest top, celelalte șapte agenții nominalizate fiind Atrevia, Ewing, FischerAppelt, 24/7, Finn Partners, Seesame și Whyte.
Zece dintre cele mai bune 50 de agenții de relații publice din Europa Continentală vor fi selectate ca fiind „cele mai bune dintre cele mai bune” și vor primi trofeele Agency of the Year în cadrul ceremoniei de premiere EMEA, care va avea loc la Londra, la începutul lunii aprilie.
De altfel, Rogalski Damaschin este nominalizată, în acest an, cu trei campanii pentru trei clienți diferiți la SABRE AWARDS EMEA. Este vorba despre:
proiectul Huawei Pura 70 Series, a #FashionForwardSymbol — Huawei Romania, la categoria SABRE Award for Superior Achievement in Research and Planning
proiectul de CSR „The Voice of Nature” — Evryo, la categoria Corporate Philanthropy and Fund-Raising
„Pluxee: making work a place to belong to” — Pluxee Romania, Ipsos Romania, Future Station, la categoria Branded Journalism
Despre PRovoke Media
PRovoke Media a fost fondată sub numele de Holmes Report în anul 2000 de către Paul Holmes, fondator și președinte, cu peste trei decenii de experiență în evaluarea domeniului relațiilor publice, precum și în consultanța acordată atât firmelor de PR, cât și clienților acestora. PRovoke Media oferă cele mai sofisticate analize și rapoarte despre tendințele și provocările din domeniul relațiilor publice și are o prezență globală extinsă prin evenimentele și premiile pe care le organizează.
Imaginație pentru rezultate
Viziunea agenției este de a obține rezultate pentru clienții săi prin puterea imaginației. Contextul în continuă schimbare și provocările cu care ne confruntăm forțează mediul de afaceri să răspundă în moduri care se aliniază atât cu obiectivele de creștere, cât și cu așteptările publicului. Prin exercițiul imaginației, agenția descoperă perspective de comunicare care explorează noi semnificații, având ca scop atingerea unor rezultate concrete, măsurabile și relevante în afaceri. Agenția își susține manifestul „imaginație pentru rezultate” printr-o cultură a curiozității, curajului, empatiei, colaborării și încrederii reciproce.