În intervalul similar din 2010, Autoliv a obţinut un profit net de 128,2 milioane de dolari şi vânzări de 1,72 miliarde de dolari.
Marjele operaţionale au crescut în primele trei luni de la 11,4% la 12,1%.
Vânzările companiilor din Europa ale grupului suedez s-au majorat cu 12% în primele trei luni, la 826 milioane de dolari.
Performanţele bune ale Autoliv s-au datorat mai multor contracte noi şi lansărilor de vehicule de către companii, precum Ford Cmax şi Focus, Audi A8, A7 şi A1, precum şi majorării volumului de către BMW Serie 5, Opel Astra şi Mercedes Clasa C.
Pentru trimestrul al doilea, Autoliv anticipează un avans al vânzărilor nete de circa 9%.
Autoliv se aşteaptă pentru acest an la o creştere a vânzărilor nete de aproximativ 15%.
Estimările sunt totuşi incerte, având în vedere întreruperile de activitate ale companiilor producătoare de automobile, din cauza deficitului de componente apărut în urma cutremurului din Japonia.
Subsidiara din România a Autoliv a fost înfiinţată în 1997 şi operează trei centre de producţie pentru centuri de siguranţă, chingă destinată centurilor, airbag-uri şi generatoare cu gaz pentru airbag-uri, la Braşov, Timişoara şi Lugoj.