- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
România, codaşă la cumpărăturile pe internet
Cumpărăturile pe internet au câştigat popularitate în România în ultimii ani, însă numai 4% dintre românii cu vârste cuprinse între 16 şi 74 de ani au realizat cel puţin o achiziţie online în 2008, faţă de o medie UE de 32%, potrivit datelor prezentate vineri de Eurostat.
România, codaşă la cumpărăturile pe internet (Imagine: Mediafax Foto)
Procentajul populaţiei care apelează la magazinele de pe internet a crescut, în România, de la 0% în 2004, la 1%, respectiv 4% în 2008, însă ţara se situează pe penultima poziţie în funcţie de acest indicator între cele 27 de state membre, devansând numai Bulgaria, cu un procentaj de 3%.
La nivelul Uniunii Europene, procentajul a urcat de la 20% din populaţia cu vârste între 16-74 de ani în 2004 la 26% în 2006, 30% în 2007 şi, respectiv, 32% în 2008.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Topul clasamentului este compus din Danemarca (59%), Marea Britanie (57%), Olanda (56%), Germania şi Suedia (53% fiecare) şi Finlanda (51%), la polul opus situându-se Bulgaria (3%), România (4%), Lituania (6%), Grecia şi Cipru (câte 9%).
Grupa de vârstă cu cea mai mare prezenţă în magazinele online în UE a fost, în 2008, intervalul 25-34 de ani (47% dintre indivizi au realizat cel puţin o achiziţie pe internet), urmată de tinerii cu vârste cuprinse între 16 şi 24 de ani (41%), în timp ce grupele de vârstă 45-34, 55-64 şi 65-74 au înregistrat procentaje de 31%, 20% şi, respectiv, 9%.
Cele mai populare bunuri şi servicii tranzacţionate pe internet în 2008 în UE au fost cele din sectorul turismului, urmate de îmbrăcăminte şi echipamente sportive, cărţi şi reviste, bunuri casnice şi bilete pentru diverse evenimente culturale.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 10:58
Banca Naţională a României lansează monede comemorative dedicate Bisericii Stavropoleos
-
astăzi, 10:47
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului