- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
România, destinaţie turistică pentru clienţii TUI, din 2010
TUI va reveni anul viitor pe piaţa românească, destinaţie care va fi inclusă în cataloagele tour-operatorului începând cu luna noiembrie, iar litoralul va fi deschis pe toată durata sezonului estival, respectiv în perioada 1 mai-1 octombrie, o condiţie impusă de grupul german, a declarat, marţi, ministrul interimar al Turismului, Elena Udrea.
TUI revine în 2010 în România (Imagine: Lucian Muntean/Mediafax Foto)
Udrea s-a întâlnit, marţi, cu o delegaţie a grupului german, cel mai mare tour-operator la nivel internaţional.
"Catalogul TUI în care va apărea România în maxim trei săptămâni va ajunge la 10.000 de agenţii revânzătoare ale grupului. Astfel, România va fi recunoscută ca destinaţie turistică de vară pentru clienţii TUI", a spus Udrea, după întâlnire.
Ea a adăugat că una dintre condiţiile impuse de TUI pentru a reîncepe să opereze în România, şi anume funcţionalitatea litoralului pe tot sezonul, respectiv în perioada 1 mai-1 octombrie, va fi îndeplinită începând de anul viitor.
ULTIMELE ȘTIRI
-
România se alătură pe deplin spațiului Schengen începând cu ianuarie 2025
-
Alegeri prezidenţiale 2024. Ce arată cele mai recente sondaje publicate. Cine ar putea intra în turul doi
-
Euro a scăzut la cel mai jos nivel din 2022 din cauză că pieţele se aşteaptă la o nouă scădere de dobândă. Din păcate şi din economia reală vin veşti proaste: sectorul privat din zona euro a scăzut dintr-o dată şi se duce înspre contracţie
-
Războiul din Ucraina. Ce este noua armă folosită de Rusia în Ucraina. Putin spune că se deplasează cu 3 km pe secundă.
"Am mediat cu hotelierii şi aducerea tarifelor la un preţ corect şi am intermediat, de asemenea, crearea unei noi linii de transport aerian către România, din Germania spre Constanţa", a spus Udrea.
Astfel, Ministerul Turismului va participa alături de TUI la campaniile de marketing şi la promovarea României pe piaţa germană.
"Suntem bucuroşi că am reuşit să preluăm din nou România în cataloagele noastre. Nu-mi doresc să fie o acţiune de scurtă durată, doar pentru 2010, ci să se prelungească şi în anii viitori", a declarat directorul Departamentului Managementul Produsului al TUI Germania, Gero Eden.
El a adăugat că motivele pentru care grupul a renunţat la a opera pe piaţa românească în anul 2005 nu mai sunt actuale.
"Este foarte important ca turistul să se simtă în siguranţă, cum importante sunt calitatea serviciilor şi nivelul preţurilor. Toate acestea formează o balanţă care ne-a făcut să ne retragem în 2005. Acum, România şi-a făcut temele", a mai spus Eden.
Contribuţia Ministerului Turismului pentru fiecare exemplar din cataloagele care se vor distribui în Germania şi care vor fi editate în 120.000 de exemplare este de 83 eurocenţi. Această sumă include creaţia, producţia şi distribuţia broşurii.
TUI Germania are o cotă de piaţă de 29% şi circa 13 milioane de clienţi anuali şi are 1.800 de agenţii de turism proprii. De asemenea, compania deţine 276 de hoteluri în 30 de ţări.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO