2020 a fost un an major pentru comerţul electronic, pentru că oamenii au migrat masiv în online. De aceea, este important, spun experţii de la dynamic web, ca orice antreprenor să îşi mute businessul online. Este musai, dacă vrei să ai venituri mai mari în 2021.
Ce trebuie să facă un business ca să poate vinde în online în 2021? În primul rând, trebuie să treacă în online. Nu trebuie să-şi pună întrebarea dacă vor trece, ci când vor trece. Apoi, să-şi cunoască foarte bine clienţii şi să le ofere produse personalizate.
Un client e dispus să cheltuiască mai mult cu 48% doar pentru că oferta este personalizată. Cu alte cuvinte, Online-ul e viitorul, 75 % dintre cumpărători spun că preferă să cumpere produse din magazinele online.
Au succes si cumpărăturile direct de pe siteurile de socializare? Răspunsul este da. Şi nu vorbim de marketing aici, adică redirecţionarea clienţilor către un site anume. Ci ai posibilitatea sa adaugi în coş direct pe Facebook, de exemplu, sau pe Instagram.
La nivel mondial, surpriza este Pinterest. 47% dintre consumatori caută să cumpere de pe Pinterest.
Şi încă ceva: vom ajunge să facem cumpărături pe telefon cu ajutorul comenzilor vocale, spun experţii de la dymamic web.