România îşi promovează oferta turistică în China

România îşi promovează oferta turistică la ITB China, cea mai importantă expoziţie comercială dedicată exclusiv profesioniştilor de profil, axată pe piaţa chineză de călătorii, informează, luni, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.

Urmărește
162 afișări
Imaginea articolului România îşi promovează oferta turistică în China

Sursa foto: Facebook/Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului

Evenimentul se desfăşoară la Shanghai, în perioada 27-29 mai şi este o platformă ideală pentru expozanţi de a se conecta cu agenţii de turism, hoteluri, companii aeriene din întreaga lume, precum şi cu alte entităţi care activează în acest sector, în scopul încheierii de parteneriate şi relaţii de afaceri.

Standul naţional, organizat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, are o suprafaţă de 54 mp, şi găzduieşte mai mulţi parteneri: Holiday to Romania, World Synergy Travel, Global Transilvania Medical Health, Exact Tour, Primăria oraşului Borşa şi Organizaţia de Management al Destinaţiei Maramureş. Suplimentar, Consulatul General al României la Shanghai va organiza, într-un spaţiu special dedicat, o serie de degustări cu produse româneşti. Pe întreaga durată a manifestării expoziţionale, Gabriel Costin Furtună va susţine momente artistice, interpretând melodii autentice la nai.

Cu ocazia deschiderii oficiale a evenimentului, la standul naţional au fost prezenţi şi E.S. Horia-Dan Maxim, Ambasadorul României în Republica Populară Chineză, E.S. Radu Fodoreanu, Consulul General al României la Shanghai, şi Andrei Panait, consilier economic în cadrul Biroului de Promovare Comercial-Economică Shanghai. Oficialii români au exprimat apreciere pentru participarea României la ITB China, considerând această acţiune o reală oportunitate pentru creşterea vizibilităţii destinaţiei noastre pe această piaţă importantă.

Pentru a maximiza prezenţa ţării noastre la ITB China, ministerul va organiza şi un eveniment special, intitulat „Romania: The Gateway to Eastern Europe – Networking & Business Opportunities”.

„În cadrul acestuia, invitaţii vor putea descoperi informaţii detaliate despre oferta turistică a destinaţiei noastre, adaptată publicului ţintă, şi, totodată, vor avea oportunitatea de a realiza schimburi de idei şi de know-how, cu scopul de a construi relaţii care pot duce la colaborări viitoare. Referitor la specificul pieţei, se remarcă o creştere semnificativă a turimului chinezesc în ultimele decenii, milioane de călători alegând să îşi petreacă vacanţele în afara graniţelor ţării. În acest sens, Organizaţia Mondială a Turismului a prezentat perspective optimiste, care previzionează faptul că aproximativ 100 de milioane de turişti chinezi sunt aşteptaţi să îşi petreacă vacanţele în străinătate până în 2025. În lumina tendinţelor recente, China este pe cale să atingă acest obiectiv mai devreme”, transmite MEAT.

În clasamentul ţărilor emiţătoare de turişti pentru România, realizat pe baza stastisticilor puse la dispoziţie de Institutul Naţional de Statistică, China a ocupat în 2019 – an de referinţă pentru turismul românesc, locul 18, cu un număr de 41.873 de vizitatori. Astfel, ţinând cont de potenţialul existent, prin participarea la ITB China se doreşte creşterea vizibilităţii ţării noastre, precum şi consolidarea poziţiei ca destinaţie turistică tot mai atractivă şi ofertantă pentru turiştii chinezi.

Participarea României la această ediţie a ITB China a fost propusă şi aprobată în cadrul Consiliului Consultativ al Turismului, organism care reuneşte reprezentanţi ai patronatelor şi asociaţiilor profesionale din turism. În continuare, MEAT precizează că Shanghai are o importanţă deosebită pentru ţara noastră, aici fiind lansat, în urmă cu 14 ani, brandul turistic „Exploraţi grădina Carpaţilor”.

ITB China este parte a renumitei serii „Internationale Tourismus-Börse”, una dintre cele mai mari şi mai importante expoziţii de turism din lume. Evenimentul reprezintă, astfel, o platformă de succes, unde companiile din industria de profil, inclusiv agenţii de turism, hoteluri, companii aeriene, operatori economici şi alte entităţi care activează în acest sector se întâlnesc pentru a-şi promova produsele şi serviciile, precum şi pentru a dezvolta parteneriate şi relaţii de afaceri.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici