- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
România nu are o imagine distinctă ca brand de ţară
România nu are o imagine distinctă ca brand de ţară şi ocupă locul 81 din 102 de state în raportul Country Brand Index (CBI) pentru 2009 al companiei FutureBrand.
România nu are o imagine distinctă ca brand de ţară (Imagine: Toni Salabasev/Mediafax Foto)
"România este nedezvoltată ca brand. Locuitorii din alte colţuri ale lumii cunosc România foarte puţin, iar profilul ţării nu este distinct", se arată în raportul CBI, care cuantifică imaginea unei ţări în funcţie de 29 de criterii, de la istorie la mediul de afaceri şi situaţia economică.
Capitolele la care România se regăseşte în prima jumătate a clasamentelor sunt "mediul natural" (locul 19), "istorie" (44), "tehnologie de vârf" (45), "puterea de cumpărare" (45), respectiv "standardul de viaţă" (47).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Sorin Grindeanu anunţă că se va circula de săptămâna viitoare pe încă 32 de kilometri din Autostrada Moldovei
-
Armata israeliană susţine că a ucis un comandant al organizaţiei Jihadul Islamic Palestinian
-
Viktor Orban afirmă că UE trebuie să regândească sancţiunile aplicate Rusiei. Care este explicaţia lui
În studiul CBI din 2008, România a ocupat locul 76 din 78 de ţări analizate.
Pe primul loc în clasamentul CBI de anul aesta se situează Statele Unite, urmate de Canada, Australia, Noua Zeelandă şi Franţa.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO