România nu are o imagine distinctă ca brand de ţară

România nu are o imagine distinctă ca brand de ţară şi ocupă locul 81 din 102 de state în raportul Country Brand Index (CBI) pentru 2009 al companiei FutureBrand.

Urmărește
133 afișări
Imaginea articolului România nu are o imagine distinctă ca brand de ţară

România nu are o imagine distinctă ca brand de ţară (Imagine: Toni Salabasev/Mediafax Foto)

"România este nedezvoltată ca brand. Locuitorii din alte colţuri ale lumii cunosc România foarte puţin, iar profilul ţării nu este distinct", se arată în raportul CBI, care cuantifică imaginea unei ţări în funcţie de 29 de criterii, de la istorie la mediul de afaceri şi situaţia economică.

Capitolele la care România se regăseşte în prima jumătate a clasamentelor sunt "mediul natural" (locul 19), "istorie" (44), "tehnologie de vârf" (45), "puterea de cumpărare" (45), respectiv "standardul de viaţă" (47).

În studiul CBI din 2008, România a ocupat locul 76 din 78 de ţări analizate.

Pe primul loc în clasamentul CBI de anul aesta se situează Statele Unite, urmate de Canada, Australia, Noua Zeelandă şi Franţa.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici