Euro 2020, o gură de aer proaspăt pentru HoReCa. S-au împlinit aşteptările proprietarilor de hoteluri şi restaurante?
EURO 2020 este o gură de aer proaspăt pentru restaurantele centrale din Bucureşti, cât şi pentru cele din apropierea stadioanelor unde au loc meciurile. Antreprenorii deţinători de hoteluri, restaurante şi pub-uri din Capitală se aşteaptă la câştiguri însemnate în această perioadă.
Călin Ile, preşedintele Federaţiei Industriei Hoteliere din România, consideră că EURO 2020 trebuia să reprezinte cele mai bune 4 zile pentru industria hotelieră. Contextul pandemic a făcut ca realitatea să nu coincidă cu aşteptările.
„Pentru hotelurile din Bucureşti evenimentul a fost extrem de bun, însă a fost departe de ceea ce ne aşteptam şi ceea ce putea el să fie. Hotelurile din Bucureşti au făcut, cumulat, undeva la 30 milioane de euro, deşi aşteptările trebuiau să se ducă spre 100-120”, explică el.
Ile spune că pentru întâmpinarea turiştilor, hotelurile şi restaurantele au pregătit cele mai bune oferte disponibile: „Atunci când vin într-o ţară nouă, ei experimentează. Fiecare hotel a încercat să vină cu o ofertă complementară cazării care să fie cât mai facil de cumpărat de către turiştii prezenţi şi mă refer la oferte de restaurant, băuturi, mâncare, mă refer la oferta de enterntainment, de relaxare.”