„Când vom avea proiectul, vom avea şi concluzii”, a spus Ariton.
Ministerul Economiei Comerţului şi Mediului de Afaceri a iniţiat, la începutul lunii octombrie, sub sloganul „Cumpără româneşte!”, un program naţional de relansare a producţiei interne, care prevede protejarea şi generarea de noi locuri de muncă.
Acţiunea vizează, printre altele, „dezvoltarea identităţii” produsului românesc cu implicarea activă a producătorilor interni, asociaţiilor de profil, camerelor de comerţ, patronatelor, sindicatelor, administraţiilor locale, consumatorilor, precum şi promovarea acestuia, prin mass-media, internet, seminarii, simpozioane, târguri sau expoziţii.
Totodată, se urmăreşte certificarea produsului românesc şi sprijinirea producătorilor interni prin îmbunătăţirea cadrului legislativ şi implementarea unei politici publice coerente de relansare a producţiei interne.
În plus, ministerul vizează protecţia şi stimularea consumatorilor şi orientarea acestora către produsele interne.