Românii au găsit o metodă de economisire. Cumpără mai des îmbrăcăminte second-hand de lux în contextul creşterii preţurilor în retail

Creşterea preţurilor are un impact vizibil şi pe piaţa de fashion, consumatorii optând tot mai des pentru haine de tip vintage, second hand, inclusiv în ceea ce priveşte brandurile de lux, precum Versace, Moncler, Gucci, Balenciaga, Prada, arată o analiză realizată de platforma OLX, potrivit ZF.

Urmărește
623 afișări
Imaginea articolului Românii au găsit o metodă de economisire. Cumpără mai des îmbrăcăminte second-hand de lux în contextul creşterii preţurilor în retail

Cel mai scump articol vestimentar de lux listat în prezent are un preţ de 10.000 de euro, un costum de gală masculin, iar 6.000 de euro este preţul listat pentru o capă din blană, leopard natural, pentru femei.

Pentru mulţi clienţi, achiziţionarea de articole vestimentare de tip second-hand este o metodă de economisire, în contextul creşterii inflaţiei.

„Oricât de mult ne place tuturor să mergem la cumpărături, trebuie să luăm în considerare cantitatea de resurse pe care fast-fashionul le consumă în fiecare zi. Din datele pe care le avem, utilizatorii OLX caută în platformă şi piese de designer, piese de colecţie care trec testul timpului. În special reprezentanţii Generaţiei Z înţeleg importanţa modei sustenabile”, declară Andreea Stoican-Popescu, PR & Campaign Manager OLX.

OLX are aproximativ 600.000 de listări de haine, din care 145.000 de anunţuri zilnice în categoria „haine de damă” şi 90.000 în categoria „haine pentru bărbaţi”.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici