Românii bogaţi au cheltuit 13 mil. de euro pe ceasuri elveţiene

Unul dintre efectele boom-ului din industria orologera este faptul că livrările de ceasuri se fac tot mai greu, scrie BUSINESS Magazin.

Urmărește
54 afișări
Imaginea articolului Românii bogaţi au cheltuit 13 mil. de euro pe ceasuri elveţiene

Românii bogaţi au cheltuit 13 mil. de euro pe ceasuri elveţiene (Imagine: Mediafax Foto)

Dar România a câştigat respectul elveţienilor producători de ceasuri. "În 2003, cred că Republica Moldova ne depăşea ca importuri, dar apoi am crescut de la 5 milioane de franci elveţieni în 2004 la 20 de milioane (12,8 mil. euro) anul acesta, iar între 2003 şi 2006 România a fost pe locul al doilea în toată Europa ca rată de creştere a pieţei", spune Ion Schiau, coasociat al Chronotime, distribuitorul de ceasuri al magazinelor Cellini.

Cifrele reprezintă exporturile oficiale ale industriei elveţiene de ceasuri către România. Iar de la startul şi agravarea crizei financiare din Occident, România - o piaţă care nu dă semne că ar avea de gând să îşi strunească investiţiile în obiecte de lux - este pe buzele multor lideri din industria ceasurilor. Ajută şi faptul că piaţa românească a crescut cu 60% în 2007 faţă de 2006, conform statisticilor citate.

Citiţi mai multe despre piaţa luxului în vreme de criză pe www.businessmagazin.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici