Românii încep să utilizeze tot mai mult dispozitivele mobile pentru informare, în cazul călatoriilor

Peste o treime dintre căutările realizate pe internet de români în ceea ce priveşte călătoriile au fost făcute de pe dispozitive mobile, aproape dublu faţă de 2014, România fiind înaintea Ungariei, Slovaciei, Cehiei sau Poloniei, aflate sub 30%, potrivit unui studiu intern al Google.

Urmărește
532 afișări
Imaginea articolului Românii încep să utilizeze tot mai mult dispozitivele mobile pentru informare, în cazul călatoriilor

Românii încep să utilizeze tot mai mult dispozitivele mobile pentru informare, în cazul călatoriilor (Imagine: Arhiva mediafax Foto/ Hepta)

„O treime dintre utilizatorii români, care caută informaţii legate de turism, utilizează mobilul, procentul dublându-se în 2015 faţă de 2014. Creşterea din fiecare ţară este însă foarte mare, aproape dublă. Ne aşteptam să fie aşa pentru că adopţia dispozitivelor mobile este tot mai mare“, a spus Dan Bulucea, country manager al Google România.

Printre cele mai căutate categorii din domeniul turismului de pe mobil se numără serviciile de taxi, excursiile de la destinaţie, vremea, destinaţii, închirieri şi zone de camping.

Pentru agenţiile de turism aceste date arată o schimbare a comportamentului consumatorilor care a venit odată cu creşterea gradului de penetrare a dispozitivelor mobile, în special a smartphone-urilor, care a ajuns la 46% în 2015.

În aceste condiţii smartphone-urile şi tabletele au în prezent implicaţii directe în businessurile lor.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici