Peste jumătate dintre telefoanele comercializate de QuickMobile sunt modele vârf de gamă. Vânzările pe segmentul smartphones au crescut cu 40% în ultimul an.
„Există tot mai mulţi clienţi dornici să aibă cele mai recente lansate telefoane şi gadget-uri pe plan internaţional, fiind chiar dispuşi să achiziţioneze produsele în stadiul de precomandă, respectiv să plătească un produs şi să aştepte câteva zile până la livrarea propriu-zisă. Cea mai mare surpriză de la începutul anului au fost precomenzile pentru Apple Watch, unde într-un interval de doar două săptămâni s-au achiziţionat peste 300 de smartwatch-uri”, a declarat într-un comunicat directorul general al QuickMobile, Tudor Ţiboc.
Circa 70% dintre clienţii care achiziţionează telefoane mobile sunt bărbaţi, aceştia preferând în mod special dispozitivele cu ecran mare. La rândul lor, femeile pun accent pe design, îndreptându-se către telefoanele cu carcase colorate, care pot fi accesorizate uşor. Mai mult, 3 din 5 clienţi care achiziţioneză un smartphone cumpără şi accesorii pentru protecţia acestuia, cele mai vândute fiind husele şi foliile de ecran.
De asemenea, românii îşi menţin interestul faţă de dispozitivele dual-SIM, circa 20% dintre telefoanele achiziţionate în ultimul an având această funcţie.
„Tot mai mulţi clienţi sunt curioşi în legătură cu ce alte gadget-uri pot folosi cu ajutorul telefonului mobil, existând clar un interes pe zona dispozitivelor inteligente, care înglobează conceptul de Internet of Things”, a mai spus Ţiboc.
Printre cele mai achiziţionate gadget-uri inteligente, în primele şase luni din acest an, se numără dispozitivele pentru controlul temperaturii în casă prin intermediul telefonului, camere video inteligente, cu senzori de mişcare şi sunet conectate direct de pe smartphone, precum şi sisteme de monitorizare pentru animalele de companie, care arată poziţia lor exactă într-un anumit perimetru sau dacă au făcut suficientă mişcare.
În februarie, Ţiboc a anunţat că grupul QuickMobile, cu afaceri de distribuţie şi de retail pentru diferite gadgeturi şi produse de IT&C, ţinteşte pentru anul în curs afaceri de peste 50 de milioane de euro, în creştere cu circa 10%, focalizarea fiind pe consolidarea businessului, extinderea pe pieţele din străinătate şi pe introducerea unor noi categorii de produse. Grupul include companiile Electro Distribution şi Electro Mobile, ambele cu sediul central în Baia Mare.
QuickMobile.ro este unul dintre cele mai importante magazine online de telefoane, tablete, gadgeturi şi accesorii din România, fiind completat de o reţea de puncte de vânzare în cele mai mari centre comerciale din ţară.