- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (04.11.2014, 16:43)
- Ana Maria Petcana
Românilor le plac procentele şi vânează promoţii pe toată perioada anului
Românilor le plac procentele şi vânează promoţii pe toată perioada anului, nu numai în perioadele oficiale de reduceri, la final de sezoane, spun retailerii de îmbrăcăminte şi încălţăminte.
Urmărește
330 afișări
Românilor le plac procentele şi vânează promoţii pe toată perioada anului (Imagine: Bogdan Danescu/Mediafax Foto)
"Românilor le plac procentele. Noi vindem 50% la preţ normal şi 50% la reduceri. Pe online, însă, 90% din vânzări sunt la reduceri", a declarat, la evenimentul Retail Arena, Victor Tighinean, country manager al retailerului de încălţăminte Ecco Shoes.
La rândul său, Cornelia Nicolae, country manager al retailului de modă Stefanel, arată că românii nu mai ţin cont de perioada oficială de reduceri, având un apetit crescut pentru promoţii.
"Există un apetit crescut pentru promoţii, impactul asupra business-ului este însă unul negativ. Încercăm să facem faţă mişcărilor din piaţă, iar varianta ideală ar fi ca, după ce ai reuşit să vinzi mai mult de 50% din stoc, să începi să te gândeşti la o perioada de reduceri", a declarat Cornelia Nicolae, country manager al retailului de modă Stefanel.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Israel și SUA continuă la Doha negocierile privind acordul de încetare a focului în Gaza. Trump își menține avertismentul că „se va dezlănțui iadul în Orientul Mijlociu” dacă Hamas nu eliberează ostaticii până la învestirea sa de pe 20 ianuarie
-
USR cere numirea unui nou Avocat al Poporului: am devenit ţara mandatelor expirate ocupate abuziv
-
A greşit Zelenski că nu a acceptat propunerile Franţei şi ale SUA de la finalul anului 2022 şi din vara lui 2023, pentru un acord de încetare a focului?
-
Incendiile din California pun sub semnul întrebării organizarea Jocurilor Olimpice din 2028 la LA
Şi Alina Bistreanu, directorul general al grupului de fashion LPP, care are în portofoliu brandurile de modă Reserved, Cropp Town, House, Mohito şi Sinsay, spune că perioada reducerilor generează 30% din cifra de afaceri a companiei, dar totuşi consumatorii iau în calcul şi calitatea şi designul, nu numai preţul în alegerea unui produs.
"Fie că vorbim de perioadele oficiale de reduceri, fie că vorbim despre perioadele neoficiale, cifra de afaceri este undeva la 30% din totalul anual. Preţul este important în alegerea unui produs, dar nu numai, şi calitatea şi designul produsului", a arătat Bistreanu.
Citește pe alephnews.ro: Situația de pe frontul din Ucraina se deteriorează. Ce îi cere viitoarea Administrație Trump lui Zelenski
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum ar arăta viaţa fără asigurări: câţi bani ar trebui să scoată din buzunar un român fără asigurare de călătorie şi sănătate
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Sfârșit tragic pentru un celebru model! A MURIT la doar 37 de ani, după ce a căzut în gol de la balcon 😲
CANCAN.RO
Cât a plătit un turist român pentru intrarea într-un aquapark cu apă termală, aflat la 20 km de granița României, după aderarea la Spațiul Schengen
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe