Deşi încă nu a anunţat când va intra oficial pe piaţa din România, retailerul german a încept deja să introducă produsele marca proprie în magazinele Plus, pe care le-a achiziţionat anul trecut.
În acelaşi timp, compania a publicat pe site-urile de recrutare mai multe anunţuri de angajare pentru şefi de magazine, şefi de vânzări sau asistenţi manageri, atât pentru Bucureşti, cât şi pentru mai multe oraşe din ţară.
De exemplu, pentru funcţia de şef de vânzări, solicitanţii trebuie să aibă studii într-un domeniu relevant, să fie comunicativi, să aibă iniţiativă personală şi să cunoască limba engleză, nivel avansat. Experienţa în vânzări şi cunoaşterea limbii germane constituie un avantaj.
Persoanele selectate vor fi formate profesional, urmând ca apoi să aibă responsabilităţi în conducerea magazinelor şi în dezvoltarea angajaţilor. Printre responsabilităţile noilor angajaţi se vor număra planificarea, organizarea, conversia şi controlul activităţilor de business ale filialelor LIDL.
Citeşte mai multe despre angajările LIDL în România pe www.incont.ro.