"Anul 2008 este unul bun pentru Citroen în România, în condiţiile în care până acum am lansat modelele Nemo, C4 Sedan şi SUV-ul C-Crosser. Pentru luna septembrie avem în plan lansarea modelului C5, care va completa şi înnoi gama de modele Citroen oferite pe piaţa locală", a spus Gerard.
Vânzările mărcii Citroen pe plan local au scăzut cu 13% în primele patru luni, la 1.182 unităţi.
Anul trecut, vânzările au crescut cu 18%, de la 4.194 de unităţi în 2006 la 4.950 autovehicule. Dintre acestea, 1.285 au fost vehicule comerciale, iar restul autoturisme. Cel mai bine vândut model Citroen a fost C4 (1.277 de unităţi). Vehiculul comercial Jumper s-a clasat pe locul al doilea, cu 980 de unităţi vândute, iar pe poziţia a treia modelul de clasă mică C3, pentru care au optat 990 de cumpărători. Pentru automobilul Citroen C1 au fost înregistrate 830 de cereri.
Estimările pentru 2008 indică un o ţintă de 6.000-6.500 de autovehicule.
Citroen a deschis reprezentanţă în România la 1 iulie 2007, până la acea dată autovehiculele mărcii fiind importate şi comercializate de firma ATS (Automotive Trading Services), deţinută de premierul Călin Popescu Tăriceanu.