- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
RTR menţine planurile pentru centrul de la Titu şi continuă angajările
Renault Technologie Roumanie va finaliza centrul de încercări pentru vehicule de la Titu la sfârşitul lui 2009, conform planului, şi va continua angajările, în pofida crizei economice globale care a afectat deja industria auto.
RTR menţine planurile pentru centrul de la Titu şi continuă angajările (Imagine: Mediafax Foto)
"Noi avem aici (în România - n.r.) activităţi pe termen lung şi nu suntem legaţi direct de activitatea industrială şi nici de cea comercială, care sunt afectate de recesiune. Noi pregătim produse pentru un orizont de timp de 2-3 ani, iar la nivel de grup s-a decis ca eforturile de cercetare şi dezvoltare să nu fie diminuate. Este foarte important să menţinem acel nivel al activităţii care, pe viitor, să asigure companiei produsele potrivite pentru ceea ce îşi vor dori clienţii", a declarat agenţiei MEDIAFAX directorul Renault Technologie Roumanie (RTR), Philippe Prevel.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
-
Donald Trump a avut prima întâlnire cu preşedintele unei ţări după ce a obţinut victoria la alegerile din SUA
-
Muncă gratis. Elon Musk le cere „revoluţionarilor cu IQ ridicat” să se alăture noului proiect al lui Trump fără a fi plătiţi
-
Avioanele de luptă ale britanicilor au monitorizat aeronave militare ruseşti lângă Marea Britanie
El a adăugat că lucrările de la centrul de testare pentru autovehicule de la Titu, din judeţul Dâmboviţa, se defăşoară conform planurilor şi că pistele de încercări vor fi finalizate la sfârşitul anului viitor, iar la începutul lui 2010 vor fi funcţionale şi bancurile de teste. Investiţia de la Titu se ridică la 450 de milioane de euro.
Directorul RTR a spus că firma a recrutat în acest an 700 de oameni pe zona de inginerie, cu 200 mai mulţi decât îşi propusese iniţial. Anul trecut, centrul Renault din România a angajat 600 de ingineri.
În companie lucrează în total 2.300 de angajaţi, iar în următorii ani numărul personalului RTR va ajunge la 3.000 de oameni.
"Suntem unde ne-am dorit să fim în ceea ce priveşte recrutările. Vrem să ajungem la 3.000 de angajaţi şi vom atinge şi această cifră în anii următori. (...) Pentru 2009 nu am definitivat planul de angajări, dar probabil va fi vorba de 300-400 de specialişti. Acum căutăm oameni mai experimentaţi, aşa că recrutările vor fi mai selective. Noi am căutat şi până acum oameni cu experienţă, dar nu aceasta era prioritatea. Aveam nevoie şi de personal tânăr. Acum am ajuns la momentul în care căutăm în principal oameni cu experienţă", a declarat Prevel.
Directorul RTR a explicat că dezvoltarea şi cercetarea au un rol mai important în actualul context economico-financiar, fiind domeniul de activitate care poate face diferenţa între constructorii auto, însă a precizat că nu toţi producătorii au ales să nu taie din costurile acestui sector.
"Dacă ne uităm la marii producători americani, cum ar fi GM, ei reduc activităţile de cercetare şi dezvoltare. Nu ştiu dacă prin asta pun compania în pericol sau nu, dar este îngrijorător pentru viitor. Noi, la Renault, încercăm să fim şi mai isteţi, mai selectivi la modul în care cheltuim banii. Cu alte cuvinte, vom încerca să folosim mai puţini bani pentru a face aceleaşi lucruri", a afirmat Philippe Prevel.
Potrivit acestuia, estimări privind durata crizei sunt greu de realizat.
"Este foarte important însă să-ţi pregăteşti afacerea pentru o criză de durată. Trebuie să fim gata să parcurgem o criză îndelungată. Dacă facem acest lucru, viitorul va fi mai sigur", a declarat oficialul RTR.
RTR dezvoltă proiecte de vehicule şi de mecanică, fabricate în uzinele din zona Euromed (Europa Orientală, Rusia, Magreb, Turcia) sau destinate pieţelor din această regiune.
În prezent, RTR are în lucru mai multe proiecte de vehicule, în colaborare cu ingineria centrală a Renault, iar pe termen lung va deveni centrul de referinţă pentru ansamblul vehiculelor dezvoltate pe platforma Logan.
Echipele RTR sunt amplasate în două localităţi. La Bucureşti sunt amplasate birourile de studii, iar la Piteşti sunt concetrate serviciile de inginerie pentru uzinele de vehicule şi mecanică.
La sfârşitul anului 2009 oamenii RTR vor lucra şi la Titu, după finalizarea centrului de încercări pentru autovehicule.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO