Salonul Auto de la Paris: Renault şi Dacia au ţinut capul de afiş

Ediţia din 2022 a Salonului Auto de la Paris, la patru ani de la ultima organizată înainte de pandemie, arată cu totul diferit.

Urmărește
882 afișări
Imaginea articolului Salonul Auto de la Paris: Renault şi Dacia au ţinut capul de afiş

Salonul Auto de la Paris: Renault şi Dacia au ţinut capul de afiş

De la un salon unde cei mai mulţi constructori doreau să participe, Parisul a ajuns în acest an ca doar Re­nault sa aibă o prezenţă impozantă alături de Dacia şi Alpine, ocupând mai bine de jumătate din Hala 6, iar doar hala 3 a mai fost ocupată de con­structori auto - în prin­cipal mărcile DS, Jeep şi Peugeot ale Stellantis.

„Industria auto este acum influenţată şi de tehnologie, de aceea nici numărul jurnaliştilor nu mai este la fel de mare. Nu mai contează numărul brandurilor, ci capacita­tea unui salon auto de a pro­iecta oriunde în lume in­formaţiile“, a spus Fa­brice Cambolive, directo­rul operaţional al mărcii Renault.

Pandemia şi criza compo­nen­telor a pus o presiune foarte mare pe construc­torii auto, astfel încât majoritatea au re­nunţat la organizarea de standuri costisi­toare. Spre exemplu, cei de la Mercedes-Benz au organizat în Paris lansarea SUV-ului electric EQE în seara de dinaintea salonului, dar fără să aibă stand. Nicio marcă germană nu a fost prezentă la Salon, şi chiar cele franţuzeşti precum Peugeot au avut o prezenţă mai redusă, iar Citroen lipseşte.

De lipsa europe­nilor au profitat mărcile asiatice BYD, Grea Wall sau vietnamezii de la VinFast au pre­zentat noi modele care vin cu baterii mai mari şi preţuri mai mici decât concurenţa europeană.

Dacia a venit la Paris cu noua iden­titate vizuală şi cu conceptul Manifesto. De asemenea, Duster a fost prezentat într-o ediţie limitată - Mat Edition cu o vopsea sidefată care de obicei era întâlnită la branduri premium.

„Duster devine un model aspiraţio­nal, motiv pentru care venim acum şi cu elemente noi precum noul tip de vopsea care necesită un process mai complex“, a spus Mihai Bordeanu, directorul general al Automobile Dacia.

Renault a prezentat conceptul 4ever Trophy care anunţă viitorul Renault 4 care este inspirat din modelul original produs în milioane de unităţi între anii 60 şi anii 90, iar Renault 5 este un alt viitor compact electric pe care îl vor produce francezii.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici