SALTUL ISTORIC al lui Felix Baumgartner: Cât a costat depăşirea vitezei sunetului

Un salt uriaş pentru om şi unul pe măsură pentru compania Red Bull, cea care a sponsorizat evenimentul săriturii din spaţiu realizată de Felix Baumgartner: deşi Red Bull nu a făcut publice costurile acesteia, se vorbeşte despre milioane de dolari investite în proiect şi de o serie de beneficii de imagine aduse companiei.

Urmărește
1080 afișări
Imaginea articolului SALTUL ISTORIC al lui Felix Baumgartner: Cât a costat depăşirea vitezei sunetului

Felix Baumgartner (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Când vine vorba despre costuri, cei de la Red Bull sunt destul de rezervaţi. Se ştie doar că balonul de unică folosinţă de mari dimensiuni folosit de Baugmartner a costat 250.000, iar întregul proiect valorează mai multe miliane de dolari, spune publicaţia The Guardian .Iar în ce priveşte marketingul, cei de la Red Bull şi-au asumat prin această « acrobaţie » un risc major, dar beneficiile sunt pe măsură.

Au existat speculaţii că Red Bull ar fi plătit o sumă estimată la 50 de milioane de euro pentru a fi sponsor al acestui eveniment şi pentru a deţine drepturile exclusive de difuzare live a saltului lui Felix Baumgartner, potrivit broadbandtvnews.com. Căderea liberă de 24 de mile ar aduce astfel un câştig considerabil companiei, a carei valoare era estimată anul trecut la 5,8 miliarde de dolari.

Profitul vine mai ales din drepturile de difuzare ale saltului, un executiv din domeniul advertisingului apreciind că difuzarea aterizării sigure a lui Baugmartner ar fi valorat 10 milioane de lire sterine în Anglia şi 100 de milioane în întreaga lume, scrie The Telegraph. Iar pentru a face o comparaţie, unul dintre cele mai mediatizate evenimente, Super Bowl-ul american - difuza un moment publicitar cu 2,2 milioane de dolari.

Citeşte mai multe despre costurile saltului lui Felix Baumgartner pe www.businessmagazin.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici