Şapte oferte pentru lărgirea la trei benzi a tronsonului Moara Vlăsiei-Ploieşti
Un număr de şapte firme şi consorţii, din România, Spania şi Portugalia, au depus oferte pentru lărgirea la trei benzi a tronsonului de autostradă Moara Vlăsiei-Ploieşti, valoarea estimativă a lucrărilor fiind de 196,85 milioane lei, fără TVA.
Şapte oferte pentru lărgirea la trei benzi a tronsonului Moara Vlăsiei-Ploieşti (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)
Ofertele au venit din partea Euroconstruct Trading 98/PA&CO International/Via Design (România), MonteAdriano Engenharia E Construcao (Portugalia), Lena Engenharia E Construcoes (Portugalia), Marcor Ebro/Proyectos Tecnicos Y Obras Civiles/Copisa Constructora Pirenaica (Spania), Spedition UMB, Colas România şi Sociedate de Construcoes Soares da Costa (Portugalia), a anunţat vineri Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Lucrările se vor desfăşura la autostrada Bucureşti-Ploieşti, pe tronsonul cuprins între km 19+500 şi km 45+000, respectiv Moara Vlăsiei-Ploieşti, unde lucrează deja, pentru soluţia cu două benzi pe sens, consorţiul Spedition UMB/Pa&Co Internaţional/Euroconstruct '98/Com-Axa. Contractul a fost atribuit în vara anului 2007 şi are o valoare de 249,74 milioane de euro.
CNADNR va analiza ofertele pentru a desemna câştigătorul licitaţie într-un termen de maxim 20 de zile.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Războiul din Ucraina, ziua 1073. Serviciile digitale ale Gazprom, perturbate de serviciile de informaţii militare ucrainene / Transporturile de petrol suspendate în portul rusesc Ust-Luga după un atac cu drone
-
Israelul eliberează prizonieri palestinieni după o amânare a procesului
-
HOROSCOP vineri, 31 ianuarie. O vineri a aşteptărilor înşelate pentru aceste zodii. Vezi ce le dezamăgeşte
"Urmează să analizăm ofertele primite şi chiar dacă perioada maximă legală este de 20 de zile, sperăm să finalizăm procedura in 10-15 zile", au declarat, vineri, agenţiei MEDIAFAX, surse din CNADNR.
Iniţial, şi primul tronson, între kilometrul 0 şi 19+500, a fost proiectat la două benzi, însă fostul ministrul al Transporturilor Ludovic Orban a decis schimbarea soluţiei tehnice de la două la trei benzi pe sens. Decizia lui Orban a fost criticată de actualul ministru, Radu Berceanu. Pe această porţiune lucrează o asociere italiană formată din firmele Impressa Pizzarotti şi Tirrena Scavi, valoarea contractului fiind de 152,8 milioane de euro.
Durata de execuţie a lucrării va fi negociată, iar termenul pentru predarea proiectului tehnic şi al detaliilor de execuţie este de 60 de zile.
Pentru a participa la negociere, investitorii interesaţi trebuie să depună o garanţie de 3,9 milioane lei, să fi avut o cifră de afaceri medie în ultimii trei ani de minim 330,855 milioane de lei şi să fi executat în ultimii cinci ani un tronson de autostradă sau drum naţional cu o lungime de cel puţin 7,5 kilometri.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO